نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

انتشار بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R برای نینتندو سوییچ تاخیر خورد

با توجه به پیامی که استودیو Arc System Works منتشر کرده، بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و خبری از انتشار در سال ۲۰۱۸ نخواهد بود.

چند ماه پیش بود که استودیو آرک سیستم ورکس‌ (Arc System Works) بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R را برای نینتندو سوییچ معرفی و تاریخ انتشارش را سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد. حال در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای استودیو مذکور درکنار انتشار یک پیام معذرت‌خواهی اعلام کردند با پایان سال ۲۰۱۸، این بازی با تاخیر در انتشار مواجه خواهد شد و در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ میلادی راهی نینتندو سوییچ می‌شود.

بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R  اولین اثر از مجموعه «گیلتی‌گیر» است که راهی نینتندو سوییچ می‌شود. بازی Guilty Gear XX: Accent Core پیش از این و در سال ۲۰۰۶ میلادی، در ژاپن و روی دستگاه‌های آرکید قابل بازی بود. بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R دارای ۲۵ کاراکتر مختلف است که برای عرضه در نسل هشت بازی‌های ویدیویی، یک‌سری تغییر در مکانیک‌های‌شان اعمال شده است. در این بازی بخش‌هایی مثل Survival Mode، Mission Mode، Versus Mode، Training Mode، Training Mode و Gallery Mode موجود هستند و شما را تا ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد. بازی دارای بخش‌های آفلاین و آنلاین است و برای هر مدل گیمر، محتوای به‌خصوصی را ارائه می‌کند.

بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌عنوان یک‌ آپدیت برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و یک سال بعد راهی پلی استیشن ویتا شد. در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی نسخه‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بازی آپدیت‌های مختلفی دریافت کردند و در سا ۲۰۱۵، بازی از طریق استیم برای پی سی عرضه شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده