بازی موبایل Meteorfall: Journeys یک بازی کارتی چالش‌برانگیز است که بازیکن را وارد فضای جدیدی می‌کند. با بررسی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های کارتی یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌ها در بین بازیکنان محسوب می‌شود؛ به طوریکه سالانه آثار گوناگونی در این سبک به دو صورت رومیزی و دیجیتالی عرضه می‌شوند که هرکدام دارای جذابیت‌های خاص خود هستند؛ بازی‌هایی جذاب و درگیرکننده که توانسته‌اند لحظات مفرحی را برای بازیکنان ایجاد کنند. حال، استودیو Sloth Werks بازی کارتی جدیدی را توسعه داده که حال و هوای تازه‌ای را برای بازیکن به وجود آورده است. بازی موبایل Meteorfall: Journeys یک بازی کارتی جدید و جالب است که توانسته است مورد توجه خیل عظیمی از بازیکنان قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی مفصل به این بازی اندروید و آیفون بیندازیم؛ پس تا پایان مطلب همراه زومجی باشید.

محیط بازی در یک کافه جریان دارد که به کارت بازی مشغول می‌شوید

بازی اندروید Meteorfall: Journeys درباره قهرمانانی است که قصد دارند زمین را از گزند هیولاهایی چون غول‌ها و گابلین‌ها پاکسازی کنند و در نهایت غول Uberlich را از بین ببرند و به ماجراجویی‌های خود پایان بدهند. داستان بازی بیشتر دلیلی برای پیشبرد روند بازی است تا بازیکن آگاهی نسبی به ماجراجویی پیش روی خود داشته باشد. داستان بازی به خوبی در خدمت گیم‌پلی آن قرار گرفته است و مورد مهمی برای بررسی ندارد؛ به همین منظور از بخش داستانی خارج می‌شویم و به اصلی‌ترین بخش بازی موبایل Meteorfall: Journeys یعنی گیم‌پلی آن می‌پردازیم.

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

باس‌ فایت‌ها بسیار چالش‌برانگیز و سخت هستند

تعداد پنج قهرمان در ابتدای بازی وجود دارند که یکی از آن‌ها اخیرا به بازی اضافه شده است. هر قهرمان دارای قدرت‌ها و توانایی‌های خاصی است؛ به عنوان مثال ‌شخصیت Rose دارای توانایی مداوا کردن خود است و از قدرت تهاجمی کمتری نسبت به دیگر قهرمانان بهره می‌برد. پس از انتخاب قهرمان، بازیکن وارد بازی می‌شود؛ در بازی چهار مأموریت کلان وجود دارد که هرکدام دارای ۱۴ مرحله است که آخرین مرحله، باس فایت نهایی آن مأموریت محسوب می‌شود. برای انجام بازی، دسته کارتی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و بازیکن باید با استفاده از کارت‌ها، در سه نوبت به هیولا حمله کند و او را از بین ببرد. کارت‌ها بسیار متنوع و جذاب هستند که دست بازیکن را برای چینش استراتژی خود باز گذاشته است. هر کارت دارای قابلیت خاصی است؛‌ کارت‌های تهاجمی، دفاعی، طلسم و دارو که بازیکن باید با استراتژی درست به دشمن حمله کند و برای جلوگیری از حملات هیولا، سپر دفاعی بگذارد. هیولاها به مرور سخت‌تر خواهند شد و بازیکن به تفکر بیشتری برای حمله کردن و استفاده درست از کارت‌ها نیاز پیدا می‌کند. مدیریت برای ارتقای قدرت کارت‌ها و درجه سلامتی دو رکن بسیار مهم در ادامه دادن بازی است. بازیکن زمانی که به باس اول می‌رسد، با چالشی جدی روبه‌رو خواهد شد و از مأموریت دوم، بازی روند جدی‌تری به خود می‌گیرد.

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

مدیریت درست کارت‌ها و حفظ سلامتی دو رکن مهم در بازی محسوب می‌شوند

بازیکن باید مدیریت خوبی در کارت‌ها و نیروهای خود داشته باشد تا در ادامه با مشکل روبه‌رو نشود. کارت‌هایی در دسته بازیکن وجود دارند که دو یا سه بار مصرف هستند و از قدرت ویژه‌ای برخوردارند؛ کاربر باید به گونه‌ای از آن‌ها استفاده کند تا بخش قابل توجهی از مراحل را با آن‌ها به خوبی پیش ببرد. باس فایت Uberlich یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل بازی است و بازیکن باید با دقت بالایی با این غول بزرگ مبارزه کند. هرگاه بازیکن شکست بخورد، بازی به اتمام می‌رسد و او باید ماجراجویی خود را از نو شروع کند. موردی که در قدرت‌های هیولاها به خصوص باس‌های بازی وجود دارد، متعادل نبودن نیروهای آن‌ها نسبت به قهرمان است؛ به طوریکه آنقدر قدرت باس بالا است که بعضی اوقات در نوبت اول حملات خود، تمام نوار سلامتی قهرمان را خالی می‌کند و او را شکست می‌دهد. این مورد در دیگر هیولاها نیز دیده می‌شود؛ بعضی اوقات هیولا قدرتی نامتعادل با سطح بازیکن دارد که با دو حمله تمام نوار سلامتی او را خالی می‌کند. در کل، گیم‌پلی بازی آیفون Meteorfall: Journeys بسیار درگیرکننده و مهیج است که می‌تواند ذهن بازیکن را با خود درگیر کند تا او ساعت‌ها مشغول انجام این بازی باشد.

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

استودیو Sloth Werks از موتور بازی‌سازی Unity برای ساخت بازی Meteorfall استفاده کرده است. بازی دارای گرافیکی زیبا و در عین حال ساده است که محیط بازی در یک کافه قرار دارد و بازیکن به خوبی حضور در این کافه را احساس می‌کند. طراحی قهرمان‌ها و هیولاها به خوبی کار شده است و سازندگان از نظر بصری بهترین تجربه را در پیش روی بازیکن قرار داده‌اند. موسیقی که در پس‌زمینه بازی اجرا می‌شود به گونه‌ای احساس می‌شود که یک گروه کوچک در کافه در حال اجرای موسیقی است و همهمه کافه این حس را به اندازه کافی به بازیکن القا می‌کند. همچنین صداهای مبارزات و ضرب و شتم‌های مبارزات، بسیار زیبا در بازی Meteorfall پیاده‌سازی شده است.

استودیو Sloth Werks اثری زیبا و جذاب توسعه داده که توانسته است چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان به وجود بیاورد. دقت بالای آن‌ها در طراحی و اجرای تمامی بخش‌ها، نشان‌دهنده سخت‌کوشی و احترام آن‌ها به بازیکنان است. امید است این استودیوی بااستعداد بازی‌های بعدی خود را با این کیفیت بالا توسعه دهد و بازیکنان از تجربه آن‌ها لذت دوچندانی ببرند.

 

بازی موبایل Meteorfall: Journeys روی سیستم عامل اندروید بررسی شده است.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی

Meteorfall: Journeys

بازی موبایل Meteorfall: Journeys اثری چالش‌برانگیز و درگیرکننده است که بازیکنان را وارد فضای جدیدی می‌کند. ماجراجویی‌های قهرمانان و لذت کشتن هیولاها با کارت‌های متنوع باعث شده است بازیکن خیلی سخت دست از ادامه بازی بکشد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی هستید، پیشنهاد می‌شود این اثر خوش‌ساخت را که قیمتی ۴ دلاری دارد تجربه کنید و تا زمانی که غول Uberlich را شکست نداده‌اید، بازی کردن را متوقف نکنید.
سجاد پاک آیین

9

نقاط قوت

  • + گیم‌پلی درگیرکننده
  • + کارت‌های متنوع
  • + قهرمانانی با قدرت‌های مختلف
  • + باس‌های چالش‌برانگیز
  • + گرافیک بصری زیبا

نقاط ضعف

  • - نامتعادل بودن قدرت برخی هیولاها و باس‌ها
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده