// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

نینتندو بسته الحاقی Mii Fighter Costume را برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی کرد

کمپانی نینتندو در صفحه پشتیبانی خود از اضافه شدن سری کاستوم‌های Mii Fighter به بازی Super Smash Bros Ultimate خبر داد.

اگر از این موضوع شکایت دارید که کاراکتر دلخواه شما در جمع مبارزان بازی Super Smash Bros Ultimate حضور ندارد این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. به تازگی مشخص شده است که نینتندو قصد دارد با محتوای Mii Fighter Costume به کاربران اجازه دهد که در سال ۲۰۱۹ کاراکتر Mii Fighter خود را همانند یکی از شخصیت‌های مورد علاقه خود طراحی کنند. البته گفتنی است که در این زمینه باید سلیقه به خرج دهید.

کمپانی Nintendo در صفحه پشتیبانی شعبه آمریکا در مورد بسته‌های الحاقی این بازی بیانیه‌ای منتشر کرد. علاوه بر محتویاتی که پیش‌تر برای بازی مشخص شده است، نینتندو اعلام کرد که بسته‌ای دانلودی با محتویات ظاهری با نام Mii Fighter Costume در دست ساخت قرار دارد. این DLC قرار است با قیمت ۰.۷۵ دلار در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی به دست بازیکنان برسد. در حالی که سازندگان در این صفحه به جزئيات این کاستوم‌ها همچون تاریخ راه‌یابی یا تعداد آنها نپرداخته‌اند، اما احتمال می‌رود که در بدترین حالت، حداقل یک اسکین می فایتر به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شود.

البته باید گفت که کاستوم‌های پولی Mii Fighter در سری بازی‌های Super Smash Bros موضوعی جدید نیست. در زمان عرضه بازی Smash 4 روی Wii U و 3DS، کمپانی نینتندو ۶ سری مختلف از کاستوم‌های می فایتر را به بازی اضافه کرد. این کاستوم‌ها کاراکتر Mii بازیکنان را همچون چوکوبو (فاینال فانتری)، تیلز (سونیک) و آکیرا (ویرچوا فایتر) در بازی نمایان می‌کرد. در واقع بسته الحاقی ظاهری می فایتر Smash 4 به کاربران اجازه می‌داد که کاراکترهای خود را همانند شخصیت‌های محبوب خود طراحی کنند. حال با فهرست مبارزان وسیع Ultimate، محتوای کاستوم می فایتر می‌تواند سیستم شخصی سازی گسترده‌تری را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

توسعه مجموعه کاستوم‌های Mii تنها یکی از راه‌هایی است که نینتندو برای پشتیبانی از سری‌ بازی‌ مبارزه‌ای و انحصاری خود انجام می‌دهد. اوایل سال جاری این کمپانی اعلام کرد که چندین کاراکتر برای بازی منتشر می‌شود. کاربران هر یک از این کاراکترها را می‌توانند با مبلغ ۵.۹۹ دلار خریداری کنند یا اینکه با پرداخت Fighter Pass با قیمت ۲۴.۹۹ دلار از تمامی مبارزانی که به بازی اضافه می‌شود، بهره‌مند شوند. از شخصیت‌هایی که به تازگی معرفی شده است می‌توان به جوکر از Persona 5 اشاره کرد که سال جاری به جمع مبارزان می‌پیوندد.

بازی Super Smash Bros Ultimate هم‌اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را دریافت کند. با مراجعه به این مطلب می‌توانید از بررسی آن مطلع شوید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده