نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

کوین فایگی از زمان احتمالی شروع کار روی مجموعه X-Men و Fantastic Four می‌گوید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود از زمان احتمالی شروع کار روی مجموعه‌های ابرقهرمانی مارول که در اختیار فاکس بود، گفت.

طبق خبرهایی که به‌تازگی منتشر شده، ادغام کمپانی والت دیزنی و فاکس قرن بیستم تا اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۹ احتمالا کامل خواهد شد و سرانجام این قرارداد بزرگ و تاریخی به‌زودی نهایی می‌شود. علاوه بر گسترش فعالیت دیزنی در دنیای سینما و تلویزیون، این ادغام باعث بازگشت حق ساخت فیلم براساس دو گروه ایکس-من (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) به کمپانی مارول خواهد شد تا شاید سرانجام شاهد حضور این دو گروه قدیمی و بسیار محبوب نیز در دنیای سینمایی مارول باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان شروع کار روی این دو مجموعه منتشر شده است. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، مصاحبه‌ای را با پادکست پلی‌بک وب‌سایت ورایتی انجام داده است. او در این مصاحبه در مورد ۱۰ سال فعالیت دنیای سینمایی مارول و ساخت فیلم‌هایی که یک روزی بیشتر یک آرزو و رویا بود، صحبت کرد، اما در بخش‌هایی از این مصاحبه، او در مورد زمان اضافه شدن و شروع کار روی دارایی‌های این کمپانی که در اختیار فاکس بود نیز توضیح داد. فایگی به ورایتی گفت که آن‌ها هنوز دستور رسمی کار روی این مجموعه‌ها و شخصیت‌ها را دریافت نکرده‌اند و مارول استودیو در حال حاضر نمی‌تواند در مورد آن برنامه‌‌ریزی کند، اما او از زمان احتمالی کار روی این مجموعه‌ها گفت:

اگر خیلی خوشبین باشیم، ممکن است در ۶ ماه اول سال امکان شروع کار روی این مجموعه‌ها مهیا شود.

Kevin Feige

این زمان بندی نمی‌تواند برای کسانی که دوست داشتند شاهد حضور برخی از شخصیت‌های این دو گروه در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باشند، خبر خوبی باشد و امکان حضور این مجموعه‌ها تا پس از آن امکان‌پذیر نخواهد بود. با این حال، بسیاری از طرفداران دوست دارند که شاهد رویارویی نمادین برخی از شخصیت‌های محبوب دو مجموعه انتقام جویان و X-Men در آینده باشند و حال باید دید که آیا مارول برنامه‌ای برای آن نیز خواهد داشت یا باید شاهد برنامه متفاوت دیگری باشیم. در حال حاضر مارول استودیو از فاز بعدی خود رسما رونمایی نکرده و تنها فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به‌عنوان اولین فیلم آن رسما تایید و معرفی شده است. 

در حال حاضر هفت فیلم بدون عنوان دیگر از مارول در جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی تا سال ۲۰۲۲ دیده می‌شوند و همچنین ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا زمان یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شده است و انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی سال ۲۰۱۹ شاهد یک رونمایی بزرگ باشیم. با اینکه فایگی اطلاعات چندانی را در مورد زمان احتمالی انتشار اولین فیلم X-Men و فیلم Fantastic Four توسط این کمپانی به اشتراک نمی‌گذارد، اما به نظر می‌رسد که حداقل او ایده‌ای برای حضور احتمالی این مجموعه‌ها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دارد. فایگی به ورایتی گفت:

بازگشت این شخصیت‌ها بسیار عالی است. اینکه یک کمپانی که این شخصیت‌ها را خلق کرده و اکنون می‌تواند به تمامی این شخصیت‌ها دسترسی داشته باشد، اتفاق بسیار خوبی است. این اتفاقی غیر معمول نیست، اما هنوز این کار را که واقعا در مورد آن شروع به تفکر و برنامه‌ریزی کنیم، آغاز نکرده‌ایم.

Fantastic Four

وب‌سایت NBC اخیرا اعلام کرد که اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن امسال) احتمالا باید نظاره‌گر تکمیل مراحل ادغام دیزنی و فاکس باشیم و پس از آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مارول برنامه‌ریزی در مورد دو مجموعه خود را آغاز کند که بعید به نظر می‌رسد که حداقل در کوتاه مدت شاهد حضور این گروه‌ها در دنیای سینمایی مارول باشیم، اما ممکن است دیزنی و مارول برنامه‌هایی را برای حضور این گروه‌ها در شبکه استریم دیزنی پلاس نیز داشته باشند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده