// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای مک و لینوکس منتشر نخواهد شد

کوجی ایگاراشی، کارگردان Bloodstained: Ritual of the Night، اعلام کرد که این بازی برای دو سیستم عامل مک و لینوکس منتشر نخواهد شد.

کوجی ایگاراشی (Koji Igarashi) در تازه‌ترین به‌روز‌رسانی صفحه‌ی Kickstarter بازی Bloodstained: Ritual of the Night، اعلام کرد که این بازی از سیستم‌عامل‌های مک و لینوکس در کامپیوتر پشتیبانی نخواهد کرد.

با توجه به مشکلات پشتیبانی میان افزار (Middleware) و پشتیبانی قابلیت‎ آنلاین و تلاش برای تکمیل و ارائه‌ی بقیه‌ی محدوده بازی، ما مجبور به گرفتن این تصمیم شدیم.

کسانی که از پشتیبانان نسخه‌ی مک و لینوکس بازی Bloodstained: Ritual of the Night در کیک استارتر بودند، می‌توانند با ارتباط با تیم توسعه، پلتفرم خود را عوض کنند؛ هرچند چیزی راجع به بازپرداخت هزینه‌ها ذکر نشده است.

همچنین ساخت این بازی در مراحل پایانی خود است و اعضای تیم توسعه در حال تست کردن اجرای بازی روی پلتفرم‌های مختلف هستند. جایگذاری دشمنان تکمیل شده است و هدف اصلی تیم توسعه، رفع کردن باگ‌های بازی است.

کمی قبل استودیو WayForward Technologies به منظور کمک در ساخت Bloodstained: Ritual of the Night و رفع باگ‌ها به ArtPlay و DICO ملحق شد و همچنین گفته شد که این بازی برای کنسول پلی استیشن ویتا نیز منتشر نخواهد شد. با این حال حتی با منتشر نشدن این بازی روی مک و لینوکس، بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده