// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

کمپانی ولو لیست پر فروش ترین بازی های استیم در سال 2018 را منتشر کرد

در میان لیست بازی‌های پر فروش سال ۲۰۱۸ روی استیم، بازی Assassin's Creed Odyssey توانسته است رتبه اول را از آن خود کند.

در بازه‌ای قرار گرفتیم که روی کامپیوتر شاهد رشد فروشگاه‌های مختلفی نظیر فروشگاه بازی اپیک گیمز هستیم و رقابت برای بهترین بودن روز به روز جدی‌تر می‌شود. با این حال فروشگاه و شبکه استیم را همچنان می‌توان خانه‌ی اصلی کاربران پی سی دانست که بازی‌های خود را روی آن خریداری می‌کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو (Valve) لیست بازی‌های پر فروش استیم در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده است.

در لیست بهترین‌های استیم بازی‌ها به دسته‌‌بندی‌هایی مثل پلاتینیوم، طلا، نقره و برنز تقسیم شده‌اند و هر لیست ارزش مخصوص به خودش را دارد. در ادامه ۱۰ بازی پرفروش لیست پلاتینیوم را مشاهده خواهیم کرد که میزان فروش‌شان بیشتر از سایر دسته‌ها بوده است. در این میان اشاره کنم که مبنای تقسیم‌بندی، درآمدی بوده است که از فروش بازی‌ها به دست آمده است. در لیست پلاتینیوم فروشگاه استیم، بازی Assassin's Creed Odyssey توانسته است رتبه‌ی اول را از آن خود کند.

رتبهاسم بازی
۱Assassin’s Creed Odyssey
۲The Elder Scrolls Online
۳Civilization VI
۴Monster Hunter: World
۵Warframe
۶Grand Theft Auto V
۷Dota 2
۸PlayerUnknown’s Battlegrounds
۹Counter-Strike: Global Offensive
۱۰Far Cry 5

با این تفاسیر نگاه کردن به سایر لیست‌ها هم خالی از لطف نیست که با مراجعه به «لیست بهترین‌های استیم» می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و همچنین با توجه به تخفیف‌های تعطیلات سال نو استیم، بازی مورد علاقه‌تان را خریداری کنید. در این میان آمار و ارقامی هم منتشر نشده است تا بازیکنان متوجه میزان فروش این بازی‌ها روی استیم شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده