نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

طرح مفهومی استفاده نشده ارتش نوا کورپس در فیلم Guardians of the Galaxy منتشر شد

به‌تازگی یکی از طراحان تصویری مفهومی و استفاده نشده از ارتش نوا کورپس در فیلم Guardians of the Galaxy را منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد که سرانجام قرار است شاهد حضور شخصیت ریچارد رایدر ملقب به نوا در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم، اما این شخصیت در ابتدا قرار بود در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) محصول سال ۲۰۱۴، حضور داشته باشد که در نهایت این شخصیت در فیلمنامه نهایی فیلم حذف شد تا در آینده احتمالا در فیلم مستقل خود رسما معرفی شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی استفاده نشده‌ای از ارتش نوا کورپس در این فیلم منتشر شده است. به‌تازگی چارلی ون تصویری را در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرده که در این تصویر شاهد یک نسخه متفاوت از لباس ارتش نوا کورپس در فیلم Guardians of the Galaxy هستیم که شباهت زیادی به لباس کلاسیک شخصیت ریچارد رایدر در دنیای کامیک دارد. با این حال، از این طرح در نسخه نهایی فیلم استفاده نشد و لباس این ارتش در فیلم تفاوت زیادی با این طرح داشت. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Nova Corps in Guardians of the Galaxy

نسخه ریچارد رایدر شخصیت نوا در سال ۱۹۷۶ توسط مارو وولفمن و جان رومیتا، پدر خلق و برای اولین‌بار در شماره اول کامیک The Man Called Nova رسما معرفی شد. این شخصیت خیلی زود به یکی از شخصیت‌های محبوب مارول در آن زمان تبدیل شد که در ادامه شاهد حضور آن در گروه‌های مختلف مارول برای دفاع از کهکشان در برابر تهدیدهای بسیار بزرگ بودیم. در سال ۲۰۱۱، نسخه سم الکساندر این شخصیت برای اولین بار در شماره اول کامیک Marvel Point One (مارول پوینت وان) معرفی شد که این شخصیت توسط جف لوب و اد مک‌گینس خلق شده است. با این حال، مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، از احتمال حضور شخصیت نوا در دنیای سینمایی مارول خبر داد و گفت که نوا یکی از شخصیت‌های با پتانسیل بالای این مجموعه است.

با اینکه ساخت فیلم Nova هنوز رسما تایید نشده است، اما مدتی پیش آدام مک‌کی، کارگردان و نویسنده فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (معاون)، فاش کرد که مارول برای ساخت فیلمی براساس شخصیت نوا برنامه دارد و حتی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy، نیز از احتمال ساخت فیلم براساس این شخصیت خبر داده بود. با این حال، باید تا کامیک کان سن دیگوی سال ۲۰۱۹ و پنل بزرگ مارول استودیو که در آن از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی می‌شود، صبر کنیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده