نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Star Trek Fleet Command؛ نبرد بین ستاره‌های دنباله‌دار

بازی Star Trek Fleet Command روایتی از کهکشان است که در آستانه جنگ قرار دارد و شما وظیفه کنترل آن جنگ را بر عهده دارید.

بازی اندروید و آیفون Star Trek Fleet Command که از مجموعه تلویزیونی بسیار محبوب و موفق پیشتازان فضا الهام گرفته است، یک بازی استراتژیک در کهکشان‌ است. اولین نکته‌ای که درباره این بازی باید بدانید این است که بازی کاملا به صورت آنلاین است. به علاوه زمانی که بازی را نصب می‌کنید و وارد آن می‌شوید، دیتایی دارد که باید آن را هم دانلود کنید. سپس می‌توانید بازی را آغاز کنید.

در زمان شروع بازی شخصی به نام افسر اسکاتی با شما صحبت می‌کند و شما را با روند بازی آشنا می‌سازد. ساختار و گیم‌پلی این بازی جذاب به این صورت است که شما به عنوان افسری در یک پایگاه فضایی، وظایف و ماموریت‌هایی دارید که باید آنها را انجام دهید. بخش عمده‌ای از وظایف شما ساخت و ساز در ایستگاه‌تان است که این کار علاوه بر این که جوایزی را به شما اهدا می‌کند، سطح‌تان را نیز بالا می‌برد. بخش مهم دیگر ماموریت‌های شما حمله به سفینه‌های دیگر و شکست دشمنان است. اما این نکته را فراموش نکنید که سطح شما از سفینه‌ای که به آن حمله می‌کنید کمتر نباشد.

بازی موبایل Star Trek Fleet Command

به یک گروه ملحق شوید و دشمنان خود را شکست دهید تا بتوانید بر کهکشان فرمانروایی کنید

این بازی سرگرم کننده و جذاب به شما این امکان را می‌دهد تا کاراکتر اصلی را خودتان انتخاب کنید و برای او نام دلخواه‌تان را بگذارید. همچنین با کاوش در یک جهان عجیب و غریب، زندگی‌ها و تمدن‌های جدید را جستجو کنید و جسورانه به مکان‌های ناشناخته بروید. کمک به مردم محلی، مبارزه با دزدان و غارتگران، مذاکره برای صلح و صدها هدف متنوع دیگر، ماموریت‌هایی است که در بازی Star Trek Fleet Command پیش روی شما قرار دارد.

نکته مهم دیگری که درباره این بازی باید به خاطر بسپارید این است که شما گاهی گزارش‌هایی دریافت می‌کنید که باید آنها را چک کنید. همچنین این موضوع هیجان‌انگیز را هم بدانید که روزانه جوایزی هدیه خواهید گرفت. به این صورت که هر ۱۰ دقیقه، هر ۴ ساعت و هر ۲۴ ساعت جعبه‌هایی دریافت می‌کنید که جوایز متنوعی درون آنها قرار دارد.

موسیقی متن بازی موبایل Star Trek Fleet Command بسیار خاص و منحصر به فرد است و حس آمادگی برای نبرد را در شما ایجاد می‌کند. همچنین شما می‌توانید خدمه‌هایی استخدام کنید که به سه دسته استاندارد، پریمیوم و اولترا تقسیم می‌شوند و همچنین از سه گروه Federation، Klingon و Romulan هستند. پس از اینکه شما به سفینه‌های دیگر حمله می‌کنید و با آنها به مبارزه می‌پردازید، می‌توانید با کمک این خدمه‌ها سفینه خود را تعمیر کنید یا ارتقا دهید. به علاوه زمانی که شما تجهیزات لازم را به دست آورید می‌توانید سفینه خود را به طور کلی عوض کنید.

بازی موبایل Star Trek Fleet Command

موسیقی منحصر به فرد بازی حال و هوای بسیار جالبی را در آن ایجاد می‌کند

در ایستگاه فضایی شما بخش‌های مختلفی مثل آزمایشگاه وجود دارد که می‌توانید در این بخش‌ها به فعالیت‌های گوناگون بپردازید و آنها را ارتقا دهید. این کار باعث می‌شود که جایزه دریافت کنید و همچنین سطح شما بالاتر برود. ضمنا علاوه بر اینکه خود بازی ماموریت‌های خاصی را برای شما در نظر گرفته است، روزانه هدف‌های متعددی در اختیارتان می‌گذارد که با انجام دادن هر کدام از آنها می‌توانید جوایز کوچکی دریافت کنید. همچنین امتیازهایی که در این بخش دریافت می‌کنید به ۴ قسمت تقسیم می‌شوند که با به دست آوردن امتیاز مورد نیاز هر قسمت، جعبه جایزه بزرگی دریافت می‌کنید.

بازی موبایل اندروید و آیفون Star Trek Fleet Command محصولی منحصر به فرد از سری بازی های استراتژیک است که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نیز در آن وجود دارد. شما می‌توانید این بازی را در سیستم‌عامل iOS و اندروید استفاده کنید. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است و پیشنهاد می‌دهیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Star Trek Fleet Command


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده