نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

رویداد جدید بازی Super Smash Bros Ultimate کاراکترهای بیشتری را از جهان ماریو به آن اضافه می‌کند

جدیدترین Spirit event بازی Super Smash Bros. Ultimate کاراکترهایی مثل Pauline و Bowser را از جهان ماریو وارد مبارزات بازی می‌کند.

مدتی است که بازی Super Smash Bros Ultimate عرضه شده و تحسین جامعه‌ی بازیکنان و منتقدان را برانگیخته است. این بازی در کنار محتوای آفلاین، محتویات آنلاین غنی‌ای دارد و به‌صورت هفتگی، رویدادهایی با نام Spirit event که بیشتر از سه روز هم طول نمی‌کشند، برایش برگزار می‌شوند. حال درجریان آخرین اخبار بازی، یک رویداد Spirit event جدید با نام Oh Yeah! Mario Time برای این بازی معرفی شده که قرار است کاراکترهای زیادی را از جهان ماریو، وارد مبارزات بازی بکند.

رویداد Oh Yeah! Mario Time از فردا ۷ دی ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران آغاز می‌شود و برخلاف رویدادهای سه روزه‌ی قبلی، قرار است به‌مدت پنج روز یعنی تا ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی) در دسترس بازیکنان باشد. در این مدت، می‌توانید بازی را با کاراکترهای جدیدی که قرار است از جهان ماریو به آن اضافه شود جلو ببرید؛ شخصیت‌هایی مثل Legend-class Pauline و Dry Bowser که در زمان برگزاری رویداد مذکور، به‌دفعات در بازی ظاهر می‌شوند و با شکست دادن‌شان امتیازات Gold بیشتری را دریافت خواهید کرد.

این را هم باید بگویم که یک‌سری از Spiritهای این رویداد از بازی Super Mario Party انتخاب شده است و در طی آن، شاهد مواردی مثل Novice-class Dice Block ،Advanced-class River Survival و Ace-class Golden Dash Mushroom خواهیم بود. این سه مورد تا پیش از این در بازی اصلی حضور نداشتند و در زمان برگزاری رویداد Oh Yeah! Mario Time، هر وقت که پیدایشان شود می‌توانید به کالکشن‌تان اضافه‌شان کنید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در زومجی بررسی شد و نمره‌ی عالی ۹.۵ را کسب کرد. در بررسی انجام شده در زومجی چنین می‌خوانیم:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate را همین الان می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید. این بازی یکی از بهترین آثار ژانر فایتینگ سالیان اخیر بود و اگر دوست دارید بدانید که چرا اینقدر خوب، قوی و موفق ظاهر شده، دیدن بررسی ویدیویی دلایل موفقیت Super Smash Bros. Ultimate را از دست ندهید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده