نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویری از فصل دوم سریال Killing Eve منتشر شد

چند تصویر از فصل دوم سریال متفاوت و خوش‌ساخت Killing Eve (کشتن ایو) منتشر شد که نوید داستانی پیچیده را به طرفداران می‌دهند.

سایت BBC America چند تصویر از فصل دوم سریال تریلر بسیار خوش‌ساخت و متفاوت Killing Eve (کشتن ایو) را منتشر کرده است. سریال Killing Eve محصولی از انگلستان است که در تاریخ ۸ آوریل روی آنتن شبکه BBC America رفت و با استقبال عالی منتقدین همراه شد.

هشدار: خواندن ادامهٔ مطلب بخش‌هایی از داستان سریال Killing Eve را فاش می‌سازد!

در این سریال دو شخصیت ویلانل و ایو بار داستان را بر دوش می‌کشیدند؛ ویلانل که آدمکشی بی‌رحم با روحیات و اخلاقیات لوس و بچگانه‌ است و ایو پولاستری که مامورِ سازمان MI5 است. شخصیت ایو پولاستری با نقش‌آفرینی ساندار اُ، علاقه‌ٔ فراوانی به قاتل‌ها و تروریست‌های بین‌المللی و انجام کارهای میدانی به جای پشت میز نشستن و محاصره شدن با پرونده‌ها برای زدن رد آنها را دارد، اما در نهایت این شخصیت طوری به تصویر کشیده شده است که کسی استعدادها و هوش و توانایی‌هایش را جدی نمی‌گیرد. ولی به محض اینکه ایو به یک تیم فوق‌سری که تنها برای دستگیری ویلانل می‌پیوندد، آتش جدالِ این دو زن جرقه می‌خورد. این سریال زیر سلطه بودن همیشگی زنان در جامعهٔ مردسالار را به‌نحوی نامحسوس و بدون بزرگنمایی به تصویر کشید و از طرفی صحنه‌های جنایی و تعقیب‌وگریز موش و گربه‌وار دو شخصیت اصلی که هر کدام شخصیتی متفاوت و خاص خود را دارند که نظیر آن‌ها کمتر دیده شده است، دیگر المانی بود که سبب موفقیت سریال Killing Eve شد. فصل اول با مجروح شدن شخصیت ویلانل که با نام اکسانا هم شناخته می‌شود به پایان رسید و این شخصیت توانست از دست شخصیت ایو فرار کند. این اتفاق در حالی رخ داد که طرفداران فکر می‌کردند این دو شخصیت با هم کنار آمده‌اند و به نظر پیچیدگی داستان در فصل دوم همچنان ادامه خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از فصل دوم سریال Killing Eve شبکه BBC America را در پایین مشاهده می‌کنید:

در تصاویر جدید می‌بینیم که شخصیت ایو بسیار نگران است و چهره این شخصیت شبیه به زمانی است که برای اولین مرتبه با شخصیت ویلانل برخورد کرده بود. از طرف دیگر هم شخصیت ویلانل را می‌بینیم که درست پس از تعقیب‌ و گریز نهایی، توانسته فرار کند و در حال گرفتن تاکسی است.

طبق گزارش سایت BBC America، مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Killing Eve در قارهٔ اروپا به پایان رسیده است، اما هنوز تاریخی برای پخش آن در نظر گرفته نشده است و در خوشبینانه‌ترین حالت باید منتظر پخش این سریال در فصل بهار سال آینده باشیم.

فصل اول این سریال در ۸ قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه BBC America رفت و دو قسمت ابتدایی را هری بردبیر، قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم را جان ایست و سه قسمت انتهایی را دیمن توماس کارگردانی کرد. فیبی والر بریج، ویکی جونز، جرج کی و راب ویلیامز، نویسندگان فیلمنامهٔ فصل ابتدایی بودند. این سریال از ۵۸ نقد سایت راتن تومیتوز، امتیاز فوق‌العادهٔ ۹۷ را گرفته است و نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب نیز شده است. در فصل اول سریال Killing Eve، بازیگرانی چون ساندرا اُ، جودی کامر، فیونا شو، درن بوید و شین دیلینلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده