// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

گیمرها از نیاز دائمی بازی Beyond Good and Evil 2 به اینترنت ناراضی‌اند

نیاز دائمی به اینترنت برای تجربه یک بازی از نگاه بازیکنان همواره موضوعی آزار دهنده بوده است و Beyond Good and Evil 2 هم از این قاعده مستثنی نیست.

چند روز قبل به صورت رسمی تایید شد که برای تجربه بازی Beyond Good and Evil 2 همانند برخی دیگر از آثار یوبی سافت شما می‌بایست همواره به اینترنت متصل باشید. این بازی تمرکز بسیار زیادی روی Co-op دارد و چالش‌های زیادی در بخش دونفره و چندنفره انتظار بازیکنان را می‌کشد.

طی روزهای گذشته بسیاری از بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود از این مسئله را به گوش کارمندان استودیو یوبیسافت مونپلیه رسانده‌اند و به دنبال این اتفاق، دیوید اسکات جفی، خالق سری خدای جنگ نیز در توییتر ناراحتی بازیکنان را منعکس کرده است. او پس از مشاهده واکنش‌های بازیکنان در N4G، توییتر و سایت‌های خبری، اظهار نظری تقریبا تند در این باره داشت و حتی اشاراتی کرده بود به کمپین‌های کوچکی که برای تحریم این بازی شکل گرفته است، اما چند ساعت بعد به واسطه یک رشته توییت دیگر کمی از مواضع پیشین خود عقب‌نشینی کرد و برخی از حرف‌هایش را پس گرفت.

آخرین بازی جفی، یعنی Drawn to Death تا چند ماه دیگر (فروردین ۱۳۹۸) حیاتش خاتمه می‌یابد؛ زیرا این بازی تیراندازی سوم شخص تمرکز زیادی روی بخش چندنفره دارد و بسته شدن سرورهایش به معنی مرگ آن خواهد بود. به طور کلی با اینکه دیوید جفی علی‌رغم دهه اول هزاره سوم، طی سال‌های اخیر نتوانسته بازی قابل توجه‌ای بسازد، ولی حرف‌های او پیرامون سیاست‌های پول‌پرستانه‌ای که ناشرهای مختلف در بخش آنلاین بازی‌ها دنبال می‌کنند کاملا درست است و بازیکنان می‌بایست توجه بیشتری به بخش داستانی و تک نفره داشته باشند؛ زیرا بی‌توجه‌ای به این قسمت طی چند سال اخیر تا آنجا پیش رفته که بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاقد بخش داستانی بود!

نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا تجربه بازی‌هایی که نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارند برای شما مشکل است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده