نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر زمان عرضه بازی Razed منتشر شد

Razed اثری پلتفرمر و سه‌بعدی است که استودیو Warpfish Games آن را برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، پی سی و ایکس باکس وان منتشر کرده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بریتانیایی Warpfish Games که بازی Razed را ساخته است، تریلر روز عرضه این اثر را منتشر کرد. Razed یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی است که در آن باید از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B برسید؛ از موانعی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد بپرید، از دست ماشین‌هایی که برای جان‌تان خطرساز هستند فرار کنید، پلتفرم‌های مختلف را اکتیو کنید و با تمام سرعت به سمت پایان مرحله پیش بروید.

در طول بازی می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را برای کاراکترتان آزاد کنید. نقشه‌ی بازی طوری طراحی شده که در طی تجربه‌ی آن می‌توانید راه‌های جدید و مخفی مختلفی را برای رسیدن به مقصد پیدا کنید. در مورد گرافیک بازی هم باید ذکر کرد که در جلوه‌های بصری بازی موارد و نورهایی مثل نئون زیاد به چشم می‌آید تا حس و حال حرکت با سرعت بسیار زیاد را در بازیکنان به‌وجود بیاورد.

بازی Razed را می‌توانید روی پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر روز عرضه این بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده