نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

نگاهی به عجیب‌ترین کنترلرهای تاریخ صنعت بازی

ماوس، کیبورد و کنترلرها دریچه‌ی ورود ما به جهان بزرگ، جادویی و شگفت‌انگیز بازی‌های ویدیویی هستند. در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به پنج مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین کنترلرهایی که در طول حیات صنعت بازی عرضه شده‌اند، نگاهی داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

جهان بازی‌های ویدیویی واقعا عجیب و شگفت‌انگیز است. کافی است پشت کامپیوتر یا کنسول‌تان بنشینید و با ماوس، کیبورد و کنترلری که در دست می‌گیرید، وارد این جهان جادویی و عظیم بشوید. از روز تولد صنعت بازی تا همین امروز، پلتفرم‌های مختلفی برای اجرای بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند و خب خودتان بهتر می‌دانید که در این مدت، کمپانی‌های مختلف با معرفی کنترلرهای جدید و بعضا عجیب، راه‌های تازه‌ای را برای برقراری ارتباط بین ما و جهان بازی‌های ویدیویی پیش‌روی‌مان قرار داده‌اند.

زومجی در این آیتم ویدیویی تصمیم گرفته تا نگاهی به پنج مورد از عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین کنترلرهای عرضه شده در تاریخ صنعت بازی داشته باشد و پنج مورد از آن‌ها را فهرست کرده است. عجیب‌ترین کنترلرهای عرضه شده در تاریخ صنعت بازی بدون شک، تنها به این پنج موردی که در این ویدیو نگاهی به آن‌ها داشته‌ایم خلاصه نمی‌شود و شما هم اگر مواردی را در نظر دارید، از آن‌ها برای‌مان بگویید و معرفی‌شان کنید.

این ویدیو، بخشی از لودینگ ۳۷ است که دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری پخش شد. در این قسمت از برنامه‌ی لودینگ، دمو و مکانیک‌های گیم‌پلی بازی DMC 5 مورد بررسی قرار گرفته و فروش کنسول‌ های نسل هشتم و آینده این بازار بزرگ هم تحلیل شده است. اگر به مواردی که ذکر شدند علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم که دیدن ۳۷امین قسمت از برنامه‌ی لودینگ را از دست ندهید.

دانلود از آپارات |‌ تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده