// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته اول دی 1397 برای اندروید

در اولین هفته دی ماه ابتدا نسخه جدید بازی خاطر‌انگیز Lemmings را معرفی کردیم و نگاهی را به بازی Looney Tunes World of Mayhem انداخته‌ایم.

زومجی به صورت روزانه میزبان بررسی و معرفی بازی‌های مختلف موبایل است؛‌ به همین دلیل به صورت هفتگی در روز پنج‌شنبه، پنج بازی معرفی شده در طول هفته را برای تجربه در اوقات فراغت پایان هفته در یک مقاله گردآوری می‌کنیم. این هفته ابتدا بازی جدید Lemmings را داریم که در حقیقت نسخه‌ای ریمستر شده از بازی قدیمی با همین نام است. این هفته همینطور بررسی‌های متنوعی در زومجی معرفی شد که می‌توانید با ورود به صفحه بررسی بازی موبایل، از نمرات و ارزیابی زومجی از بازی‌های فوق مطلع شوید. یکی از بازی‌های بررسی شده اما بازی اندروید و آیفون Looney Tunes World of Mayhem است که با الهام از شخصیت‌های دوست داشتنی این مجموعه از جمله باگزبانی، تجربه‌ای متفاوت را برای علاقمندان رقم می‌زند.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Getting Over It with Bennett Foddy

Getting Over It with Bennett Foddy

مدت‌ها از زمان انتشار بازی Getting Over It with Bennett Foddy برای گوشی‌های همراه می‌گذرد و بعد از مدت‌ها فرصتی پیش آمد تا با تجربه این بازی موبایل، بررسی آن را برای آشنایی بیشتر بازیکنان در زومجی منتشر کنیم. اگر به دنبال بازی‌‌های سخت، چالش‌برانگیز و احیانا اعصاب خردکن می‌گردید، Getting Over It with Bennett Foddy، ساخته‌ بنت فادی اثری است که تجربه‌ آن را پیشنهاد می‌کنیم. در جریان بازی باید به مردی کمک کنید که در یک دیگ گرفتار شده است. مرد بیچاره‌ی داستان تنها یک کلنگ دارد و از قضا همین یک کلنگ پایه‌ گیم‌پلی نه چندان پیچیده Getting Over It with Bennett Foddy را تشکیل می‌دهد. به لطف کلنگ شخصیت اصلی باید سعی کنید تا نوک کلنگ را به شکلی به صخره‌ها یا موانع وارد کنید که با یک پرش، به سمت بالا حرکت کنید. بازی گیم‌پلی مشکلی دارد و باید به مرور از اشتباهات خود درس بگیرید. بازی Getting Over It with Bennett Foddy پیش از این نیز برای پی‌سی منتشر شده بود، اگر روی موبایل چندان راحت نیستید، نسخه پی‌سی نیز برای تجربه Getting Over It with Bennett Foddy گزینه‌ی مناسبی است.

دانلود بازی Getting Over It with Bennett Foddy

بازی Lemmings

Lemmings

اگر نگاهی به لیست بازی‌های سال ۱۹۹۱ نگاهی بیندازید با اثری معمایی روبرو می‌شوید که در زمان محبوبیت زیادی داشته است. بازی Lemmings یکی از آثار پر فروش دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که تا به امروز توانسته بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد. بازی پازل پلتفرمر که داستان چندین موش قطبی را روایت می‌کند، جایی که باید در نقش یک هدایت کننده سعی کنید تا جای ممکن با ایجاد موانعی در مسیر حرکت موش‌های قطبی به شکلی مسیر آنها را تغییر دهید که به چاله‌های مرگبار نیفتند، روی تیغ‌ها حرکت نکنند و در یک کلام کشته نشوند. در جریا نبازی مجموعه از وظایف را می‌توانید به موش‌های قطبی بدهید؛‌ کندن زمین، بالا رفتن از دیوار یا خود انفجاری، با اجرای هر کدام از این دستورات، موش‌ها به سرعت واکنش نشان می‌دهند و اگر اشتباه کنید آنها را به کام مرگ می‌کشانید. بازی Lemmings یکی از اعتیادآورترین بازی‌های پازل کلاسیک محسوب می‌شود و بازسازی این بازی برای گوشی‌های همراه فرصتی عالی برای نجات موش‌های قطبی است.

دانلود بازی Lemmings

بازی Looney Tunes World of Mayhem

Looney Tunes World of Mayhem

در حالی که عموما به انتشار بازی‌های شهرسازی از مجموعه‌های محبوب مانند دزدان دریایی کاراییب عادت کرده‌ایم، برخی استودیوها نیز  به دنبال ساخت بازی‌های متفاوتی با حضور شخصیت‌های آشنا هستند. بازی Looney Tunes World of Mayhem یکی از آثار متفاوتی است که در هفته‌های گذشته منتشر شد. در این بازی با شخصیت‌های انیمیشن Looney Tunes همراه می‌شوید تا در رقابت رو در رو و البته نوبتی، برای پیروزی تلاش کنید. ساز و کار گیم‌پلی Looney Tunes World of Mayhem شباهت زیادی به بازی‌هایی مانند بازی ایرانی پسر خوانده دارد و با هربار پیروزی در رقابت‌ها می‌توانید ایکس‌پی موردنیاز برای ارتقاء شخصیت‌ها را به دست بیاورید. گیم‌پلی بازی به مبارزات رو در رو با حریف خلاصه می‌شود، هریک از شخصیت‌ها قدرت منحصر به فردی دارد که او را از دیگر مستثنی می‌کند، در نتیجه استراتژی یکی از بخش‌های مهم بازی محسوب می‌شود. بازی Looney Tunes World of Mayhem با طراحی مراحل ساده و مبارزات نه‌چندان پیچیده‌ای که دارد تجربه‌ای خوب در کوتاه مدت است.

دانلود بازی Looney Tunes World of Mayhem

بازی Mathuba

Mathuba

ماهیت قابل حمل تلفن‌های هوشمند باعث شده تا برخلاف کنسول‌ها شاهد محبوبیت بازی‌هایی با الگوریتم ساده در پلتفرم اندروید و iOS باشیم. بازی‌هایی که عموما روی رکوردزنی تمرکز دارند و بازیکن را مجاب می‌کنند تا با هربار شکست یک بار دیگر نمایشگرشان را روشن کنند و به ادامه تجربه بازی‌ بپردازند. بازی Mathuba نیز یکی از همین دست آثار است که به بازیکنان اجازه می‌دهند تا با پرتاب یک توپ و جمع‌آوری امتیاز به بالاترین رکورد دست پیدا کنند. گیم‌پلی بازی ساده است، اما برای حرفه‌ای شدن در آن باید زمان بگذارید. در جریان بازی هدف اصلی استفاده از پلتفرم‌های منفی و مثبت برای پرتاب توپ به سمت اعداد است، در نتیجه باید مراقب باشید تا از کدام از پلتفرم‌ها برای جمع‌آوری اعداد استفاده می‌کنید تا در نهایت بیشترین امتیاز را کسب کنید. یکی از خصوصیات Mathuba امکان تجربه بازی با تنها یک دست است، به همین دلیل Mathuba را گزینه مناسبی برای تجربه در مترو، اتوبوس یا تاکسی می‌دانیم.

دانلود بازی Mathuba

بازی SLINT

SLINT

Slint بازی اول شخص ماجراجویی با حال و هوای دنیای پسا آخرالزمانی است. در جریان بازی باید با گشت و گذار در محیط، حیوانات درخشان را پیدا کنید و با دیدن شخصیت‌های مختلف، از پایتخت تخریب شده بازدید کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات بازی Slint دنیای رو به رشد آن است. سازندگان به صورت مداوم با بروزرسانی‌ها مناطق بازی را گسترش می‌دهند و فرصتی دوباره را برای داشتن تجربه‌های جدید فراهم می‌کنند. بازی دنیایی متفاوت با آنچه پیش از این در بازی‌های پازل ماجراجویی مشاهده کرده بودیم دارد و همین موضوع حسی عجیب را در زمان گشت و گذار در بازی القا می‌کند. اگر به دنبال یک بازی رایگان بدون تبلیغات‌های آزاردهنده هستید،‌ Slint اثری است که تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم. Slint مانند بسیاری از بازی‌های رایگان از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی SLINT


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده