نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل No Heroes Allowed: No Puzzles: نبرد با قهرمانان

در بازی موبایل No Heroes Allowed:No Puzzles باید به جنگ با قهرمانان بروید و آنها را شکست دهید! شما با انجام این کار دنیا را از وجود قهرمانان پاک می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های با ظاهر پیکسلی معمولا گرافیکی بدون زرق و برق و با جزئیات کم، اما گیم‌پلی سرگرم ‌کننده دارند. بازی آیفون No Heroes Allowed: No Puzzles! از آن دسته بازی‌های پیکسلی است که با تجربه هیجان‌انگیز بازی معکوس شما را شگفت‌زده می‌کند. شما باید با کمک هیولاهای مختلف، دنیا را از دست قهرمانان نجات دهید!

موسیقی متن و صدای صحبت کردن راهنمای بازی بسیار جالب و منحصر به فرد است

ساختار و روند این بازی جالب به این صورت است که در ابتدا نقشه گسترده‌ای پیش روی شما قرار دارد و شما با کامل کردن هر مرحله، وارد مرحله جدید می‌شوید. در هر مرحله قهرمان و پازلی در مقابل شما قرار می‌گیرد و با حل کردن آن پازل، هیولاهایی را آزاد می‌کنید که به جنگ با قهرمان مرحله می‌پردازند. پازل‌ها به صورت جداولی متشکل از خانه‌های خالی و خانه‌هایی با آیکون هیولاهای مختلف هستند و باید با از بین بردن بعضی از خانه‌ها که می‌تواند خالی یا دارای تصویر باشد، چند خانه با تصویر مشابه را در مجاورت هم قرار دهید تا با منفجر شدن آنها، هیولاهای درون‌شان آزاد شوند. اما همچنین این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که سعی کنید هیولاهای بزرگ‌تر و با قدرت بالاتر را بیشتر آزاد کنید تا بتوانید در نبرد با قهرمان مرحله سریع‌تر به پیروزی برسید.

به علاوه بیان این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر قهرمان مرحله به موقع از بین نرود، شما در آن مرحله با شکست مواجه می‌شوید. به همین دلیل نیاز است که سرعت و دقت شما در این بازی بالا باشد. همچنین در پایان هر مرحله با توجه به امتیازی که به دست آورده‌اید و مدت زمان به پایان رساندن مرحله، رتبه شما مشخص می‌شود و با توجه به آن قدرت شما افزایش می‌یابد. هرچه قدرت شما افزایش یابد، صاحب هیولاهای بیشتری می‌شوید.

بازی موبایل No Heroes Allowed: No Puzzles

در نقشه این بازی قسمت‌های دیگری مانند معدن وجود دارد که می‌توانید قهرمان‌ها را با خود به معدن ببرید و آنها با حفاری آنجا شما را صاحب جوایز جالبی کنند. همچنین این بازی بخش تمرینی دارد که شامل قسمت‌های مختلفی است و هر قسمت مطالب جدیدی به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید در ابتدای امر به سراغ این بخش بروید و با نحوه بازی بیشتر آشنا شوید.

در طول بازی و در قسمت‌های مختلف آن، فردی با صدای بسیار جالبی با شما صحبت می‌کند که احتمالا شما صرفا با شنیدن صدای او متوجه حرف‌هایش نمی‌شوید و باید حواس‌تان به متن صحبت‌های او باشد. نکته مهم دیگری که در رابطه با این بازی وجود دارد این است که برای ورود به هر مرحله شما به یک چکش نیاز دارید که در ابتدا صاحب ۳ چکش هستید و زمانی که تعداد آنها به اتمام رسید مجبور می‌شوید زمان ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه صبر کنید تا بازی دوباره به شما چکش بدهد یا می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

بازی موبایل No Heroes Allowed: No Puzzles

این بازی دارای ۶۴ مرحله و تعداد زیادی هیولا، قهرمان، سحر و جادوست که باید آنها را کشف کنید. شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید. همچنین مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، این بازی نیز دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است و می‌توانید برای افزایش قدرت، خرید چکش و موارد دیگر از این سیستم استفاده کنید.

 بازی موبایل No Heroes Allowed: No Puzzles! با گرافیک بصری ساده و پیکسلی و کاراکترها و المان‌هایی با رنگ‌های شاد، یک اثر سرگرم کننده برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها است که می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ‌استور دانلود کنید. 

دانلود بازی آیفون No Heroes Allowed: No Puzzles!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده