// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Kirby Star Allies دیگر محتوای جدیدی دریافت نمی‌کند

شینیا کومازاکی اعلام کرد که Kirby Star Allies هیچ محتوای جدیدی در آینده نخواهد داشت و استودیوی هال لابراتوری دیگر روی این بازی کار نمی‌کند.

براساس اظهارات شینیا کومازاکی، کارگردان بازی Kirby Star Allies مبنی بر آمادگی استودیوی هال لابراتوری (HAL Laboratory) برای ترک این پروژه، این‌طور به نظر می‌رسد که آخرین ماجراجویی از این گلوله صورتی دوست داشتنی پایان خواهد یافت.

در عین حال که Kirby Star Allies نزد دارندگان نینتندو سوییچ از توجه کمتری نسبت به دیگر انحصاری‌های این کنسول برخوردار است، وجود یک بازی دیگر از مجموعه Kirby در سال ۲۰۱۸ خالی از لطف نبود. شکی نیست که از زمان عرضه بازی تا چند ماه اخیر کومازاکی و تیمش همواره از Star Allies پشتیبانی کرده‌اند.

Kirby Star Allies

Kirby Star Allies سال ۲۰۱۸، در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ۹۶) منتشر شد و بازگشت تعداد زیادی از شخصیت‌های نام‌آشنای مجموعه Kirby را به عنوان متحدین قابل بازی، شاهد بودیم. به علاوه بازی یک بخش چالشی نیز دریافت کرد که ارزش تکرار آن را به مراتب بالا می‌برد.

اگر از طرفداران دوآتشه این کاراکتر صورتی بامزه هستید، می‌توانید فعلاً خودتان را با یک بازی قدیمی از Kirby سرگرم کنید؛ اما بد نیست نینتندو گوشه چشمی به این سری داشته باشد و بازیکنان را با یک نسخه کاملاً جدید خوشحال کند. Kirby Star Allies یک پلتفرمر (سکوبازی) است که پس از انتشار با نظرات مثبتی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و تا سپتامبر ۲۰۱۸ با فروش ۲.۱ میلیون کپی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول سوییچ لقب گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده