نویسنده: رضوان دشتی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

اولین تریلر از بازی Car Wash Simulator منتشر شد

اولین تریلر از بازی Car Wash Simulator از راه رسیده‌ است تا به بازیکنان یادآور شود هیچ چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، ساده نیست.

همان‌طور که از نام Car Wash Simulator پیدا است، بازیکنان با یک شبیه‌ساز کارواش طرف هستند که در آن باید کسب و کار خود را رونق دهند. شاید بسیاری از مخاطبان در وهله‌ی اول، ایده‌ی اصلی بازی را زیر سوال ببرند و آن را زیاد جدی نگیرند، اما به جرات می‌توان گفت که اکثرشان پس از تماشای اولین تریلر از این اثر، تجدید نظر خواهند کرد.

بازیکنان در بازی Car Wash Simulator این اختیار را دارند تا با به‌روز کردن ابزارهای خود، با رقبا به رقابت بپردازند و با کسب شهرت در میان مشتری‌ها و حتی کمک کردن (یا نکردن) به ماموران دولتی، روز به روز تجارت خود را گسترش دهند. در آخرین ثانیه‌های این تریلر کوتاه مشاهده می‌کنیم که داشتن کارواش دردسرهای خودش را دارد و می‌تواند شرایط ترسناکی را هم رقم بزند. بازیکنان قادر هستند به جای کسب درآمد از راه درست، معامله‌های مشکوک با دستمزد بالا را انتخاب کنند. این معامله‌ها ممکن است بازیکنان را به دردسر بیندازند و درصورت خبردار شدن پلیس، عواقب بدی به‌دنبال داشته باشند.

در کنار این موضوع، بازیکنان باید حواسشان به رقیب‌ها و دیگر گروه‌های غیرقانونی که سعی دارند به هر قیمتی که شده، در سود نهایی سهیم باشند، هم باشد. ابزارها و تجهیزات زیادی در Car Wash Simulator وجود دارند که بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌توانند مشتری‌های خود را راضی نگه دارند. شهرت یکی دیگر از المان‌های بازی به‌شمار می‌رود و زمان کمی برای انتخاب گزینه‌های حساس وجود دارد.

دانلود از سایت آپارات

صفحه‌ی توضیحات بازی Car Wash Simulator در استیم عبارتِ «به زودی» را برای تاریخ انتشار این اثر درج کرده است؛ بنابراین، در حال حاضر به صورت دقیق مشخص نیست که این بازی چه روزی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این اثر توسط استودیوی 1Z Games ساخته شده است و شرکت‌های Movie Games S.A و PlayWay S.A (ناشر بازی‌هایی از جمله House Flipper ،Car Mechanic Simulator 2018 ،Professional Fishing و غیره) وظیفه‌ی انتشار بازی را بر عهده گرفته‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده