// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو جدید Psychonauts 2 به مناسبت ورود بازی به مرحله آلفا

استودیو دابل فاین با انتشار ویدیویی جدید اعلام کرد که توسعه بازی Psychonauts 2 وارد مرحله آلفا شده است.

بازی Psychonauts 2 به مدت ۳ سال است که از طریق کمپین توسعه خود را آغاز کرده است و حال به نظر می‌رسد که این محصول در حال گذراندن آخرین مراحل ساخت خود است. به تازگی با توجه به ویدیویی که سازندگان در استودیو دابل فاین (Double Fine) منتشر کرده‌اند، بازی سایکوناتس 2 به مرحله آلفا رسیده است. سازندگان در واقع روند ساخت ویدیو The Game Award این بازی را به نمایش گذاشتند که در آن زمان در حال توسعه نسخه آلفا آن نیز بودند.

برای کسانی که با کلمه «آلفا» آشنا نیستند باید بدانند که زمانی که توسعه یک پروژه به این مرحله می‌رسد، در واقع تمامی محتویات بازی هم اکنون در آن گنجانده شده است. البته هنوز تا تکمیل شدن این محصول مدت زمان زیادی باقی مانده است تا در این راستا سازندگان بتوانند محصول نهایی را آماده سازی کنند.

در این مرحله از ساخت پروژه، تیم توسعه دهنده در حال پولیش کردن قطعات پراکنده این بازی هستند. سازندگان در حین ویدیو خاطر نشان کردند که نیازی به اضافه کردن محتویات اضافی در حال حاضر به بازی نیست و آنها زمان خود را صرف برطرف کردن ایرادات می‌کنند. به نقل از ویدیو منتشر شده، سازندگان نفرات خود را به تیم‌های مختلف تقسیم کرده‌اند که روی بخش‌های مختلف همچون تست مراحل، هنر و غیره کار کنند.

همچنین در قسمت بررسی ساخت تریلر گیم اواردز بازی Psychonauts 2 متوجه شدیم که گفت و گوهایی که در ویدیو انجام شده است در واقع با دیالوگ‌های داخل بازی متفاوت است. سازندگان برای دوری از اسپویل شدن قسمت‌های داستانی دست به این کار زده‌اند. البته در آن سو سازندگان برای بهبود تریلر، جلوه‌های گرافیکی این ویدیوی سینماتیک را نیز افزایش داده‌اند. البته باز این موضوع جای تعجب ندارد چرا که این ترفند همیشه به کمک بازی‌سازان می‌آید.

همچنین در جریان ویدیو سازندگان اعلام کردند که مجسمه یا همان فیگور کاراکتر Raz نیز برای کسانی که حامی مالی بازی Psychonauts 2 بوده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان این مجسمه همانند یک فیگور آمیبو (Amiibo) طراحی شده است و از تجهیزات مشابه بهره‌مند است. حتی در ادامه تیم شیفر، مدیر عامل استودیو دابل فاین، با لحنی طنزآمیز گفت که کاراکتر Raz به جمع مبارزان Super Smash Bros Ultimate ملحق می‌شود. با اینکه این موضوع تنها یک طنز بوده است اما باز بسیاری از طرفداران علاقه‌مند شدند که این کاراکتر به این بازی بپیوندد.

بازی Psychonauts 2 برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است که این بازی هم اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های مختلف آن را خریداری کنند. نسخه‌های مختلف این بازی از ۴۰ الی ۸۰۰ دلار قیمت گذاری شده است که هر یک شامل محتویات ویژه و منحصر به فرد می‌شود که به همراه دیسک امضا شده عرضه می‌شود. برای اطلاع بیشتر در پایین می‌توانید ویدیو ۱۱ دقیقه‌ای جدید سایکوناتس 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 برای اطلاع از خبرها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Psychonauts 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع fig
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده