نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

طراح ارشد مراحل بازی Rime برای کار روی Cyberpunk 2077 به استودیو CD Projekt Red پیوست

مانوئل مندیلوس از اولین ساخته‌ی Tequila Works همراه این استودیو بوده و اکنون به سراغ سی دی پراجکت رد رفته است.

در حالی که استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) هنوز تاریخ عرضه مشخصی را برای بازی Cyberpunk 2077 اعلام نکرده است، به نظر می‌رسد این استودیو همچنان در حال جذب نیرو برای کار روی جدیدترین اثر خود است و این بار نوبت به طراح ارشد مراحل بازی Rime، محصول تکیلا ورکز (Tequila Works) رسیده است که به سی دی پراجکت رد ملحق شود.

مانوئل مندیلوس این خبر را از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرده و چنین گفته است:

بعد از هشت سال همکاری فوق‌العاده با استودیو تکیلا ورکز و کمک به تولید بازی‌هایی مثل Deadlight و Rime، این هفته با اندوه بسیار استودیو را ترک خواهم کرد. اما از آن طرف در ماه ژانویه با کلی فکر و اندیشه و البته در کمال تواضع به سی دی پراجکت رد خواهم پیوست تا روی بازی سایبرپانک 2077 مشغول به کار شوم.

درست است که استودیویی مثل تکیلا ورکز اسم و رسمی در حد و اندازه‌های سی دی پراجکت رد ندارد و بازی‌های آن هم هرگز به موفقیت مجموعه The Witcher نرسیده‌اند، ولی افرادی که بازی Rime را تجربه کرده‌اند می‌دانند که طراحی مراحل این اثر تا چه حد باکیفیت بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد سازندگان سایبرپانک 2077 به سراغ گزینه بسیار مناسبی برای کامل‌تر شدن استودیوی خود رفته‌اند.

سی دی پراجکت رد عجله‌ای برای انتشار سایبرپانک 2077 ندارد و بازی به گفته سازندگانش هر زمان که آماده باشد، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده