نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

آپدیت جدید بازی Scum حال و هوای کریسمس را به این بازی می‌آورد

آپدیت جدید و تقریبا بزرگ بازی Scum در کنار اضافه کردن یک‌سری امکانات کاملا جدید به بازی، فضای بازی را هم با توجه به حال و هوای کریسمس تغییر داده است.

با آغاز شدن کریسمس و نزدیک شدن به اولین روز ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، استودیوهای بازی‌سازی طبق سالانه‌ی رسم جشن کریسمس و هدیه دادن به بازیکنان آثارشان، اقدام به انتشار آپدیت‌ها و محتویات جدید برای بازی‌های خود می‌کنند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیوهای Gamepires و Croteam که بازی MMO/بقا SCUM در کارنامه‌شان خودنمایی می‌کند، یک آپدیت جدید برای این اثر منتشر کرده‌اند که از محتویات کاملا جدید تا حال و هوای کریسمس را به‌صورت یک‌جا و در قالب یک پکیج نسبتا حجیم، در دسترس بازیکنان این بازی قرار می‌دهد. خبر انتشار آپدیت زمستانه‌ی بازی SCUM را ناشر معروفش یعنی کمپانی Devolver Digital چندی پیش در اکانت توییتر خود رسما اعلام کرد و وعده‌ی انتشار یک‌سری بهبودها، محتوای جدید و برفی شدن محیط بازی را به کاربران این بازی داد.

آپدیت جدید بازی که با شماره‌ی 0.1.22.11074 روی سرورهایش آپلود شده، همانطور هم که در ابتدای مطلب اشاره کردم قرار است تغییرات گسترده‌ای را در بازی اعمال کند؛ گسترده به اندازه‌ای که برای اعمال شدن‌شان باید فایل Save خود را پاک کنید و کاراکتر، خانه و موارد این‌چنینی خود را از نو بسازید.

با نصب این آپدیت جدید، دست‌ شما برای تقویت خانه‌تان بازتر خواهد بود و می‌توانید برایش «در» نصب کنید. برای این در می‌توانید قفل‌های مختلفی تعیین کنید؛ سه نوع قفل مختلف برای درب‌هایی که ذکر شدند در دسترس است و هرچقدر قفل بیشتر و قدرتمندتری روی در خانه‌تان نصب کنید، سطح امنیتی آن بیشتر خواهد شد و دیگر بازیکنان حاضر در بازی برای سرقت از خانه‌ی شما به‌دردسر خواهند افتاد.
هم‌تیمی‌های شما بدون هیچ مشکلی می‌توانند وارد خانه‌تان بشوند اما دیگر افراد حاضر در بازی که در گروه شما نیستند، باید با استفاده از مواردی مثل پیچ گوشتی یا lockpick برای باز کردن در خانه‌ی شما تلاش کنند. استفاده از مهارت‌های سرقت «Skillهای Thievery» به آن‌ها در باز و شکستن قفل در منزل شما کمک خواهد کرد. علاوه بر در، آن‌ها از پنجره‌ها هم می‌توانند برای نفوذ به خانه‌ی شما استفاده کنند و برای امنیت بیشتر، می‌توانید پنجره‌های خانه‌ را با استفاده از یک‌سری آیتم ویژه مسدود کنید؛ البته راه‌های برای خنثی کردن همه‌ی این آیتم‌های ویژه و امنیتی خانه‌ی شما وجود دارد و برای حفاظت‌ از خانه‌تان باید حواس‌تان را حسابی جمع کنید. مواردی که ذکر شدند، برای اولین بار است که به بازی اضافه می‌شود و در آپدیت‌های بعدی باید منتظر بهبودشان باشیم.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم، این آپدیت در کنار موارد و محتویات جدید، ظاهر بازی را با توجه به آغاز فصل زمستان و جشن کریسمس تغییر داده است و حالا شاهد اضافه شدن مواردی مثل درست کردن کادو شب کریسمس، ساخت گلوله برفی و آدم برفی و مواردی از این دست هستیم. محیط بازی هم کاملا برفی شده و زمستانی شدن بازی و شروع فصل سرما در آن، اهمیت استفاده از آیتم‌های گرم‌کننده را بیشتر کرده است. شما با استفاده از آیتم‌های Willy Warmer می‌توانید خودتان را گرم کنید و بازی به دارندگان SCUM Supporter Pack که آپدیت جدید بازی را نصب کرده باشند، یک Willy Warmer رایگان را تقدیم می‌کند.

در کنار تمامی این موارد، آپدیت جدید بازی برخی از باگ‌های بازی را اصلاح و یک‌سری تغییر را در سیستم دمای آن اعمال می‌کند. بازی SCUM را می‌توانید روی پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده