نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعات جدیدی از میستریو و شخصیت‌های منفی فیلم Spider-Man: Far from Home منتشر شد

جیک جیلنهال و جیکوب باتالون در مصاحبه خود اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های منفی و میسترو در فیلم Spider-Man: Far from Home را به اشتراک گذاشتند.

اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در طول پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP شناخته می‌شود، نمایش داده شد، اما این تریلر تا به امروز به صورت آنلاین منتشر نشده است. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در دسترس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های منفی و میستریو در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. وب‌سایت کولایدر مصاحبه اختصاصی را با جیک جیلنهال، بازیگر نقش میستریو و جیکوب باتالون، بازیگر نقش ند لیدز در این فیلم در طول CCXP انجام داده که این مصاحبه به‌تازگی منتشر شده است. باتالون در طول این مصاحبه در مورد این فیلم و گروه شرور و منفی The Elementals (المنتالز) توضیح می‌دهد که به نظر می‌رسد حداقل در حال حاضر آنتاگونیست‌های اصلی فیلم Spider-Man: Far from Home هستند و شخصیت میستریو، شخصیت منفی نیست و او قرار است با مرد عنکبوتی در این فیلم همکاری کند. باتالون گفت:

این اساسا در مورد سفر بچه‌ها به اروپا است. ما به لندن و پراگ سفر می‌کنیم و به همه جا خواهیم رفت و واقعا سرگرم کننده است و رابطه پویا بین شخصیت‌ها در آن ادامه پیدا می‌کند. چیزهای جذاب و بامزه زیادی وجود دارد. تمرکز اصلی این فیلم قرار نیست تنها روی مرد عنکبوتی باشد، اما او قرار است دنیا را دوباره با میستریو نجات دهد. میستریو در اینجا شخصیت خوبی است و آن‌ها قرار است با همکاری با یکدیگر با هیولاهای Elemental مبارزه کنند و آن‌ها را شکست دهند.

Spider-Man: Far from Home

در دنیای کامیک، قدرت اعضای گروه The Elementals از عناصر طبیعت تشکیل شده و اعضای آن را چهار شخصیت Hellfire (هلفایر) با قدرت کنترل آتش، Hydron (هایدرون) با قدرت کنترل آب، Magnum (مگنوم) با قدرت کنترل زمین و Zephyr (زفر) با قدرت کنترل هوا، تشکیل می‌دهند. جیلنهال در این مصاحبه گفت که نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، از میستریو درخواست کمک می‌کند تا این گروه را در فیلم Spider-Man: Far from Home شکست دهند. جیلنهال گفت:

تهدیداتی در جهان وجود دارد و میستریو می‌داند که چگونه می‌توان موجودات Elemental را شکست داد. او می‌خواهد اطمینان حاصل کند که جهان از آن‌ها در امان خواهد بود و نیک فیوری از او درخواست کمک می‌کند بخاطر اینکه او تنها کسی هست که واقعا می‌داند آن‌ها چی هستند و او با مرد عنکبوتی همکاری می‌کند و متاسفانه او قرار است بیشتر از اسپایدرمن همسایه دوست داشتنی شما باشد.

میستریو یکی از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مارول است، اما مشخص نیست که آیا او واقعا قرار است با مرد عنکبوتی همکاری کند و شاهد یک نسخه قهرمان آن در فیلم Spider-Man: Far from Home باشیم یا اینکه این بخشی از برنامه شرورانه او در فیلم است که با توجه به فیلم قبلی می‌توانیم انتظار پلات تویست‌های مشابه را داشته باشیم. فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده