نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

تصویر جدید فیلم John Wick 3: Parabellum از شخصیت آنجلیکا هیوستون رونمایی می‌کند

مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده که شخصیت آنجلیکا هیوستون را نشان می‌دهد.

هفته گذشته بود که مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود دو تصویر رسمی جدید از فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) را منتشر کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) منتشر شده که از یکی از شخصیت‌های جدید این فیلم رونمایی می‌کند. مجله امپایر در شماره جدید و ویژه خود به مناسبت کریسمس و سال ۲۰۱۹، تصویری از این فیلم منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور جان ویک با بازی کیانو ریوز و شخصیت آنجلیکا هیوستون هستیم که این شخصیت با لقب کارگردان شناخته می‌شود که یکی از اعضای با نفوذ و سطح بالای دنیای این مجموعه محبوب اکشن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum

ریوز در مصاحبه با مجله امپایر در مورد شخصیت هیوستون در فیلم John Wick 3: Parabellum گفت:

ما در تلاش هستیم تا گروه‌های مختلف و متفاوتی را که کمتر به دنبال آدمکشی هستند، خلق و معرفی کنیم. آنجلیکا هیوستون نقش شخصیت روما روسکا را در این فیلم بازی می‌کند.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده