نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 این هفته هم درست مانند هفته گذشته، در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی جدید بزرگی نبودیم، جدول فروش هفتگی انگلستان هم شرایط به‌نسبت آرامی را تجربه کرد. بر این اساس رتبه اول جدول در اختیار بازی Red Dead Redemption 2 قرار دارد که با در نظر گرفتن صدرنشینی هفته گذشته آن، برای دومین هفته متوالی در این رتبه قرار گرفته است. ساخته راک‌استار این روز‌ها رقابت سختی با سایر بازی‌های بزرگ سال در جوایز مختلف دارد و باید دید که آیا هفته آینده، موفق خواهد شد سال را در رتبه اول به‌پایان برساند یا خیر. 

رتبه دوم و سوم جدول این هفته هم تغییری در مقایسه با هفته پیش نداشته‌اند و به‌ترتیب بازی‌های فیفا 19 و Call of Duty: Black Ops 4 در این دو رتبه دیده می‌شوند. اما در رتبه چهارم، Battlefield V پس از یک هفته سقوط به رتبه هفتم، دوباره به جایگاه چهارم برگشته است؛ جالب است بدانید که این بازی در هفته اول انتشار هم در جایگاه چهارم قرار گرفته بود و بعدا هم این رتبه را مجددا تکرار کرد تا اینکه هفته پیش سقوطی سه پله‌ای داشت و این هفته دوباره با سه پله صعود به رتبه چهارم رسیده است. Super Smash Bros. Ultimate که هفته پیش در رتبه چهارم بود، این هفته با یک پله سقوط در جایگاه پنجم دیده می‌شود و در رتبه شِشُم هم شاهد بازی Spyro Reignited Trilogy هستیم که جایگاهش تغییری نسبت به هفته پیش نداشته است. 

Spyro Reignited Trilogy

هفتمین بازی پرفروش این هفته Mario Kart 8 Deluxe، محصولی دیگر از کمپانی نینتندو است که در مجموع هفته‌هایی طولانی است که در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته قرار گرفته است. در رتبه هشتم بازی Spider-Man با یک پله صعود و در رتبه نهم هم بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با یک پله صعود دیده می‌شوند و صعود این دو بازی باعث شده است تا Forza Horizon 4 سقوطی دو پله‌ای داشته باشد و در رتبه دهم جدول قرار بگیرد. 

در مجموع در هفته‌ای که گذشت، شاهد ورود بازی جدید یا خروج اثری از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته نبودیم و صرفا همان بازی‌های هفته گذشته این بار با چینشی متفاوت در این رتبه‌ها قرار گرفته‌اند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱ دی (۲۲ دسامبر) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Red Dead Redemption 2حفظ رتبه هفته پیش و دومین صدرنشینی متوالی
۲۲FIFA 19حفظ رتبه هفته پیش
۳۳Call of Duty: Black Ops 4حفظ رتبه هفته پیش
۴۷Battlefield V-
۵۴Super Smash Bros. Ultimate-
۶۶Spyro Reignited Trilogyحفظ رتبه هفته پیش
۷۴Mario Kart 8 Deluxe-
۸۹Spider-Man-
۹۱۰Crash Bandicoot N. Sane Trilogy-
۱۰۸Forza Horizon 4-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده