// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

مراحل جدید بازی Celeste اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

مراحلی جدید و بسیار مشکل برای بازی Celeste در سبک پلتفرمر اوایل سال جدید میلادی منتشر خواهد شد.

مَت تورسون، سازنده‌ی بازی Celeste در سبک ساید اسکرول، پس از اعلام ناباوری از موفقیت این بازی در توییتر خود اعلام کرد که مراحل پایانی این بازی اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد و همچنین اشاره کرد که پروژه‌ی جدید آن‌ها نیز در سال جدید اعلام خواهد شد. او در توییتر خود توییت کرد که:

Celeste تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در سال ۲۰۱۸ فروخته است. مرسی از همه‌ی کسانی که آن را بازی کردند. ما توفع نداشتیم این بازی به دست این تعداد افراد برسد. ما در حال کار روی تعدادی مرحله‌ی پایانی برای این بازی هستیم که تا اوایل سال ۲۰۱۹ آماده خواهد شد. آن‌ها بسیار سخت هستند و همچنین ما در سال جدید اعلام خواهیم کرد که در آینده چه چیزی در انتظارمان خواهد بود.

همچنین لینا شپل (Lena Chappelle)، سازنده‌ی موسیقی متن این بازی اعلام کرد که ساندترک Celeste بیش از ۴ میلیون بار در اسپاتیفای استریم شده و تاکنون بیش از ۶ هزار کپی فروخته است و این باعث شده است آن‌ها بتوانند شغل خود را به عنوان فریلنسر ادامه‌ دهند.

Celeste جز بازی‌های رایگان ماه ژانویه ایکس‌باکس لایو گلد خواهد بود و شما می‌توانید آن را از تاریخ ۱۱ دی تا ۱۱ بهمن به صورت رایگان روی پلتفرم ایکس باکس وان بازی کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده