// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

گلیچ جدید Red Dead Redemption 2 مناطق شمالی غیر قابل دسترس را آزاد می‌کند

یکی از بازیکنان بازی Red Dead Redemption 2 به‌واسطه کمپ‌فایر توانسته است به محیط‌های غیرقابل دسترس شمالی نقشه بازی دسترسی پیدا کند.

کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده بازی Red Dead Redemption 2، با ساخت این بازی محیط وسیع و پر جزئیاتی را در دسترس مخاطبان قرار داد تا بتوانند تجربه‌ای کامل و غنی کسب کنند. در این میان عده‌ای از کاربران هم هستند که سعی دارند با استفاده از گلیچ‌های مختلف به‌مناطقی از بازی دسترسی پیدا کنند که تیم سازنده آن‌ها را به‌صورت غیر قابل دسترس در بازی قرار داده است.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا یکی از کاربران بازی Red Dead Redemption 2 توانسته است بخش‌های بیشتری از منطقه Tempest Rim را جست‌وجو کند؛ بخش‌هایی که در حالت عادی در دسترس نیستند. در سمت چپ منطقه‌ی Barrow Lagoon یک دیوار نامرئی قرار دارد که بازیکنان از طریق گلیچ این بخش و بر پا کردن کمپ، می‌توانند وارد بخش دیگری از محیط های شمالی و منطقه‌ی Tempest Rim شوند.

در این بخش شاهد دریاچه‌های یخ‌زده بیشتری هستیم و کیفیت و جزئیات محیطی خوبی را شاهد نیستیم، اما بازیکنان می‌توانند به‌صورت آزادانه در این بخش به جست‌وجو بپردازند. مشخص نیست به چه علت چنین بخشی از نقشه در حالت عادی غیر قابل دسترس است، اما شاید در بسته الحاقی Red Dead Redemption 2 سری هم به این بخش از نقشه بزنیم. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از این گلیچ را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده