// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی SLINT؛ یک ماجراجویی آخرالزمانی متفاوت

در بازی SLINT یک اثر متفاوت و آرام آخرالزمانی را تجربه خواهیم کرد، در آن با می‌نارد (Maynard) همسفر می‌شویم و با او به ماجراجویی، حل معما و گشت و گذار در دنیای بازی مشغول خواهیم شد. با معرفی این بازی متفاوت در زومجی همراه باشید.

پلتفرم موبایل و گوشی‌های هوشمند همواره مقصدی خوب برای بازی‌ها و آثار خاص و متفاوت بوده است. سازندگان در این پلتفرم می‌توانند با هزینه و سرمایه کمتری به پیاده‌سازی ایده‌های خود بپردازند و بازیکنان نیز می‌تواند به صورت رایگان یا با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به کنسول‌ها، بازی‌های متنوع و متفاوت را تجربه‌ کنند. SLINT نیز یک تجربه‌ی متفاوت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که بازیکنان در آن به گشت و گذار در یک دنیای پسا آخر الزمانی می‌پردازند و رازهای جذاب آن را کشف می‌کنند. این بازی اندروید و آیفون به طور رایگان عرضه شده است و در آن هیچ گونه تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای وجود ندارد.

بازی swing star
بازی swing star
بازی swing star

‏SLINT یک بازی تک نفره آفلاین است که در سبک ماجراجویی دسته‌بندی می‌شود و بازیکنان در آن کنترل شخصی به نام می‌نارد (Maynard) را بر عهده دارند. از نقاط قوت بازی می‌توان به محیط و دنیای مرموز و رازآلود آن اشاره کرد که پر از معماها و شخصیت‌های متفاوت است. محتوای بازی با توجه به رایگان بودن آن، بسیار متنوع و غنی است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول کند. SLINT یک بازی بدون پایان است که اتفاقات آن در آینده‌ای دور و پس از حمله‌ی Giantها به Capital City و تبدیل کردن آن به یک مخروبه رخ می‌دهد. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه سازی شده است و بازیکنان می‌توانند به راحتی با آن آشنا شوند و از آن برای پیشرفت در بازی استفاده کنند. چرخاندن دوربین و قابلیت زوم کردن در محیط بازی بسیار کارآمد و کاربردی است و در پیدا کردن دید مناسبی از دنیای بازی به بازیکنان کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی SLINT بسیار خاص و آرام دنبال می‌شود و کاربران در یک بازی بی پایان و جهانی وسیع به حل معماهای محیطی، آشنایی با دیگر شخصیت‌های حاضر در این جهان و رام کردن موجودات خاص آن مشغول می‌شوند. دنیای بازی بزرگ و بی پایان است که به محیط‌های مکعب مستطیلی کوچک‌تری تقسیم می‌شود و کاربران می‌توانند به طور منظم و با ترتیب به گشت و گذار در دنیای بازی بپردازند. هر محیط بازی از طریق پرتال‌های مخصوص به دیگر محیط‌ها راه ارتباطی دارد که بازیکنان می‌توانند پس از به اتمام رساندن معماها و ماموریت‌های هر محیط به محیط دیگری سفر کنند.

طراحی‌ خاص محیط‌های رمز آلود بازی، از مهم‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود

SLINT یک پروژه مستقل است که در کیک استارتر و دیگر سایت‌های جذب سرمایه توانسته بخشی از بودجه خود را تامین کند. این مسئله باعث شده تا بازی در هر آپدیت و به‌روزرسانی یک محیط جدید و ماموریت‌های تازه دریافت کند. اما بخش اصلی بازی که سازنده توانسته توانایی خود را به خوبی نشان دهد، بخش طراحی و جنبه بصری بازی است که SLINT را تبدیل به یک بازی خاص و متفاوت کرده است. طراحی‌های هر محیط از بازی جدید و منحصربه‌فرد است و مشابه آن را در کمتر اثری دیده‌ایم. استفاده از حداقل تنوع رنگی و بافت‌های ساده با توجه به مستقل بودن سازنده و رایگان بودن بازی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد اما این محدودیت نتوانسته مانع پیاده‌سازی ایده‌‌های خاص و تازه‌ی سازنده شود. بازیکنان به محض ورود به این دنیای پسا آخر الزمانی، به خوبی با محیط و فضای آن آشنا می‌شوند. هرچند که آشنایی با کنترل‌ها و مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی کمی طول می‌کشد، اما این مسئله مانع ادامه‌ دادن به تجربه‌ی این اثر نمی‌شود. در بازی هیچ نوشته و صدای راهنمایی وجود ندارد که طبق گفته سازنده باعث می‌شود که بازی برای همه‌ی بازیکنان قابل تجربه‌ باشد.

بازی swing star
بازی swing star
بازی swing star

اگر از علاقه‌‌مندان به بازی‌های خاص و مستقل هستید و از تجربه‌ی آثار و ایده‌‌های جدید لذت می‌برید، SLINT یکی از بازی‌های کمتر شناخته شده و خوش ساخت همین دسته‌بندی به شمار می‌رود و می‌تواند تا روز‌ها شما را در دنیای مرموز و خاص خود، غرق کند و شما را برای حل معماهای خود به چالش بکشد.

دانلود بازی اندروید و آيفون SLINT


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده