// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

نسخه دمو بازی Valfaris منتشر شد

استودیو استیل مانتیس اعلام کرد که بازی دوبعدی و پلتفرمر Valfaris در قالب فاز آزمایشی (آلفا) برای مدتی محدود در دسترس کاربران پی سی قرار گرفته است.

استودیو استیل مانتیس (Steel Mantis) اعلام کرد که نسخه دموی پروژه دوبعدی و پلتفرمر آنها با نام بازی Valfaris برای مدتی محدود منتشر شده است. پس از گذشت زمان معین شده این بازی از پلتفرم استیم حذف خواهد شد.

نسخه دموی آلفا بازی Valfaris تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ماه) قابل تجربه است. پس از تاریخ یاد شده، نسخه آلفای این بازی از پلتفرم استیم حذف خواهد شد. گفتنی است که کمپانی دیجیتال آپرکات (Digital Upercut) وظیفه توزیع و عرضه این محصول را بر عهده گرفته است. این کمپانی همچنین پیش‌تر بازی دوبعدی پلتفرمر Undo the End را عرضه کرده بود.

بازی Valfaris کاربران را در دنیایی علمی تخیلی رها می‌کند که در آن، قلعه‌ای پس از وقایعی مرموز ناپدید شده است. این قلعه پس از مدتی در مدار دور خورشیدی نمایان می‌شود؛ در حالی که در پی رشد تاریکی در هسته خورشید این ستاره در حال نابودی است. بازیکنان در جریان این بازی هدایت کاراکتری به نام Therion را بر عهده می‌گیرند که یکی از ساکنین Valfaris است. وی به این خورشید سفر کرده است تا از از وقایع ناگواری که برای این سرزمین پیش آمده است، مطلع شود و نیرو‌های تاریکی را از بین ببرد.

کاربران در جریان این بازی در حالی که به گوشه و کنار محیط‌های تاریک Valfaris سر می‌زنند، به نبرد با دشمنان و باس‌های بزرگ می‌روند. گرافیک بازی با جلوه‌های پیکسلی به دست اندرو گیلمور با دست طراحی شده است. در آن سو موسیقی متن بازی نیز به دست سلتیک فراست و کرت ویکتور بریانت تنظیم شده است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

کاربران با دانلود کردن نسخه دمو بازی Valfaris می‌توانند اولین مرحله این اثر را تجربه کنند و با مکانیزم‌های پایه اصلی بازی آشنا شوند. کاربران با استفاده از کنترلر و همچنین کیبورد می‌توانند به انجام این بازی بپردازند. بازی مذکور در شهریور گذشته با انتشار چندین تصاویر رونمایی شد. در پایین می‌توانید نگاهی به محیط‌های این اثر بیندازید. بازی Valfaris سال آینده برای ‌پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 آیا برای دانلود نسخه آلفا این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده