نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بتسدا به خریداران بازی Fallout 76 سه نسخه کلاسیک این مجموعه را هدیه می‌دهد

این هدیه شامل دو نسخه اول Fallout و بازی Fallout Tactics: Brotherhood of Steel می‌شود.

هر کدام از خریداران بازی Fallout 76 که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد این بازی استودیو بتسدا (Bethesda Game Studios) شوند، هدیه نفیسی از بتسدا دریافت خواهند کرد؛ مجموعه‌ای تحت عنوان Fallout Classic Collection که شامل سه بازی می‌شود و طرفداران می‌توانند آن‌ها را به رایگان روی کامپیوتر تجربه کنند:

  • Fallout: اولین نسخه این مجموعه که کاری از Interplay Productions بود و در سال ۱۹۹۷ برای کامپیوتر منتشر شد.
  • Fallout 2: دومین بازی این سری که اثری از Black Isle Studios بود و یک سال بعد از نسخه اول عرضه شد.
  • Fallout Tactics: Brotherhood of Steel: یک نسخه فرعی از مجموعه فال اوت که در سال ۲۰۰۱ به سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی توسط استودیو Micro Forte ساخته و به وسیله 14Degrees East (از زیرمجموعه‌های Interplay) منتشر شد.

نه‌تنها دارندگان نسخه کامپیوتر فال اوت 76، بلکه خریداران نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم شامل این قضیه می‌شوند و کافی است در این چند روز باقی‌مانده تا آغاز سال ۲۰۱۹ وارد بازی شوند تا بتوانند اوایل ژانویه سال بعد این مجموعه ارزشمند را به رایگان دریافت کنند. البته از آنجایی که این بازی‌ها تنها برای کامپیوتر عرضه شده‌اند، خبری از نسخه مخصوص کنسول‌ها نخواهد بود و دارندگان بازی روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت هم نسخه کامپیوتر این مجموعه کلاسیک را دریافت می‌کنند.

مشخص نیست که این هدیه بتسدا به مناسبت از راه رسیدن کریسمس است، یا به خاطر کم‌کاری‌های استودیو در زمینه کیفیت فال اوت 76 که به نقدهای منفی و امتیازهای پایین بازی ختم شد؛ از جمله سایت زومجی که در بررسی بازی امتیاز ۴.۵ را برای آن در نظر گرفت. البته مشکلات فال اوت 76 تنها به کیفیت خود بازی ختم نشد و حتی به جنجالی مثل فرستادن کیف‌های بی‌کیفیت برای خریداران نسخه کالکتور بازی هم رسید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده