نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Lemmings؛ موش‌های نجات‌بخش

در بازی موبایل Lemmings شما به سیاره‌های مختلف سفر می‌کنید و آنها را از طریق ماجراجویی‌هایی خطرناک و پر از تله نجات می‌دهید. با زومجی همراه باشید.

بازی پازل کلاسیک دهه ۹۰ دوباره به بهترین شکل روی موبایل‌ها بازگشت! Lemmings یک بازی ویدئویی پازل‌گونه است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. هدف از این بازی که متشکل از تعداد زیادی سیاره متفاوت است، هدایت تعدادی موش قطبی به سمت خروجی تعیین شده است. آنها در این مسیر با خطرات و تله‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و شما باید برای رسیدن تعداد موش‌های قطبی خواسته شده به خروجی، با استفاده از ابزارها و آیتم‌هایی که در اختیار دارید، مسیر آنها را ایمن کنید.

بازی موبایل Lemmings یک بازی فانتری معمایی است و روند بازی به این صورت است که شما از ابتدای بازی درون یک سیاره‌ای هستید که شامل چند مرحله متفاوت است و پس از گذراندن تمام مراحل، سیاره شما به محیطی زیبا و امن تبدیل می‌شود. شما پس از امن کردن سیاره‌ای که در آن قرار دارید، می‌توانید به سیاره بعد و مراحل جدید بروید. در هر مرحله باید با استفاده از ابزارهای خود در محل مناسب مثلا آیتم پله برای بالا رفتن موش‌ها، آیتم چتر برای پایین آمدن ایمن آنها و... موش‌ها را به سمت خروجی هدایت کنید. پس از اتمام هر سیاره سکه دریافت خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آنها ابزارهای مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین بازی اندروید و آیفون Lemmings داری سیستم خرید درون برنامه‌ای است و شما برای خرید ابزارها و آیتم‌های بیشتر می‌توانید از این سیستم استفاده کنید.

بازی Lemmings
بازی Lemmings
بازی Lemmings
با کمک موش‌های قطبی، سیاره‌ها را به محیطی ایده‌آل تبدیل می‌کنید

بازی Lemmings دارای گرافیکی دوبعدی و بسیار ساده اما در عین حال فانتزی است. از طرفی دیگر موسیقی متن خاصی برای بازی در نظر گرفته شده که هیجان آن را چند برابر می‌کند و همچنین صدای کاراکتر اصلی، جذابیت بازی را افزایش می‌دهد. شما در هر مرحله با رویدادها و چالش‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید و موش‌های‌تان ممکن است به روش‌های متفاوتی از بین بروند. شما برای جلوگیری از این اتفاق مجبور خواهید شد تا از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. استفاده از هر کدام از ابزارها، از تعداد گوی انرژی شما می‌کاهد. اما نکته قابل توجه این است که اگر شما نخواهید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید، می‌توانید با گذشت هر ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه بازی، ۲۰ گوی انرژی دریافت کنید.

همچنین به دلیل اینکه در هر مرحله تعداد موش‌ها زیاد و سرعت آنها کم است، دکمه افزایش سرعت برای بالا بردن سرعت آنها وجود دارد. یکی از تفاوت‌هایی که این بازی نسبت به نسخه‌های قبل دارد این است که در نسخه‌های قبل در هر مرحله زمان محدودی برای به اتمام رسیدن آن وجود داشت که اگر در زمان مشخص، تعداد موش‌های خواسته شده به خروجی نمی‌رسیدند، مرحله به طور خودکار با شکست مواجه می‌شد. اما در این نسخه محدودیت زمانی برای به اتمام رساندن مراحل وجود ندارد.

بازی Lemmings
بازی Lemmings
بازی Lemmings
بازی فضا و همچنین موسیقی‌ای فانتزی دارد

یکی دیگر از جذابیت‌های Lemmings این است که در آن یک گردونه شانس وجود دارد و شما می‌توانید هر هشت ساعت یکبار شانس خود را امتحان کنید و جایزه بگیرید. این جوایز می‌توانند گوی انرژی، سکه یا تخم مرغ‌های رنگی باشند. به علاوه شما می‌توانید از تخم مرغ‌ها برای کامل کردن قبیله‌ها استفاده کنید تا پس از تکمیل هر قبیله مجددا جایزه دریافت کنید؛ قبیله‌های منحصر به فردی که کشف و جمع‌آوری آنها بسیار جالب است و شما نمی‌توانید حدس بزنید که در آینده چه چیز جدیدی ممکن است کشف کنید.

بازی Lemmings محصولی مینیمال و دوبعدی است که می‌تواند برای کسانی که به بازی‌های پازل‌گونه و معمایی علاقه دارند جذاب باشد. همچنین Lemmings قابلیت بازی آنلاین را نیز دارد و شما با رسیدن به سیاره چهارم، می‌توانید با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به رقابت بپردازید. شما می‌توانید این بازی را در سیستم‌عامل IOS و اندروید استفاده کنید. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است که پیشنهاد می‌دهیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Lemmings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده