// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازی Gris تنها یک هفته پس از عرضه به سوددهی رسید

استودیو نومادا با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Gris تنها یک هفته پس از انتشارش موفق شد که برای این استودیو درآمدزایی کند.

با اینکه تنها یک هفته از عرضه بازی Gris گذشته است، گویا این بازی پلتفرمر و دوبعدی با اتمسفر گیرای خود توانسته است موفقیت چشمگیری را از آن خود کند.

به تازگی سازنده این بازی یعنی استودیو نومادا (Nomada) با قرار دان پستی در سرویس توییتر اطلاعاتی از فروش این محصول منتشر کرده است. سازندگان ضمن اشاره به این موضوع که این بازی در حال حاضر برای آنها سودآور شده است نوشتند:

بازی گریس تنها یک هفته است که در دنیا عرضه شده است و تیم ما از بازخورد‌ها و فروش این بازی حیرت‌زده شده‌اند. از تمامی طرفداران برای پشتیبانی از این محصول سپاس‌گزار هستیم.

این روز‌ها با توجه به رقابت بسیار بالای استودیو‌های مستقل، اینکه یکی از این آثار بتواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد جای خوشحالی دارد؛ البته با توجه به امتیاز ۸۳ این محصول در متاکریتیک، فروش بالای این بازی دور از انتظار نبود. در پی فروش موفقیت آمیز این محصول، احتمال می‌رود که سازندگان در مرحله بعدی کار خود برای پورت کردن این بازی روی پلتفرم‌های دیگر برنامه‌ریزی کنند. در حال حاضر این بازی روی پی سی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است و احتمال دارد که شاهد پورت شدن آن روی ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 باشیم. گفتنی است که کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) وظیفه انتشار و توزیع این محصول را بر عهده دارد.

بازی گریس داستان کاراکتر زن بی‌نامی را روایت می‌کند که در ابتدا روی مجسمه بزرگی از خواب بیدار می‌شود و سفر خود را آغاز می‌کند. وی بلافاصله پس از بیدار شدن مورد حمله این مجسمه غول پیکر قرار می‌گیرد و در صحنه بعدی خود را در دنیایی دیگر پیدا می‌کند.

 برای آشنایی بیشتر با این بازی در پایین می‌توانید نگاهی به تریلر هنگام عرضه آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی Gris و سبک پلتفرمر ماجراجویی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده