نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

نام جدید فیلم Hobbs and Shaw اعلام شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز با انتشار تصویر جدیدی از نام جدید فیلم Hobbs and Shaw با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام رونمایی کرد.

از شهریور امسال، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) آغاز شد و به‌تازگی فیلمبرداری این فیلم در شهر لندن به پایان رسیده است و ادامه آن قرار است در سال آینده میلادی در هاوایی انجام شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) قرار است با نام متفاوتی اکران شود. به‌تازگی تصویر جدیدی از این فیلم توسط مجله EW منتشر شده و حال مجله توتال فیلم نیز تصویر دیگری از قسمت فرعی فیلم Fast and Furious منتشر و اعلام کرده است که این فیلم قرار است با نام Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شود. با اینکه اطلاعاتی از دلیل تغییر نام این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که کمپانی یونیورسال پیکچرز در نظر داشته تا در نام فیلم به مجموعه سریع و خشن اشاره شود تا باعث گمراهی مردم نشود و طرفداران این مجموعه اطمینان حاصل پیدا کنند که اتفاقات فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در این مجموعه جریان دارد. همچنین در تصویر جدید این فیلم شاهد حضور دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده با سابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. هابز و شاو در ابتدا در فیلم Furious 7 (خشن ۷) با یکدیگر مواجه شدند و در ادامه شاهد همکاری این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بودیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده