// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

ویدیو‌های کوتاه بازی Resident Evil 2 Remake با محوریت سلاح‌های بازی منتشر شدند

به مانند هفته‌های گذشته، کمپانی کپکام مجموعه جدیدی از ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است.

تا زمان عرضه نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 یعنی بازی Resident Evil 2 Remake مدت زیادی باقی نمانده است و به‌زودی علاقه‌مندان سری Resident Evil (رزیدنت اویل) و سبک ترس و بقا می‌توانند یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌ها را تجربه کنند. در چند هفته اخیر کمپانی Capcom (کپکام)، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2 Remake اقدام به انتشار ویدیو‌های تبلیغاتی از این بازی کرده است که در مدت زمانی کوتاه جنبه‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مجموعه پنجم از ویدیو‌های ذکر شده منتشر شده‌ است.

پنجمین سری از ویدیو‌های تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake که به رسم همیشگی بالغ بر پنج ویدیو کوتاه است، روی سلاح‌های بازی تمرکز دارد و در قالب آن‌ می‌توانید تعدادی از سلاح‌هایی را که برای مقابله با زامبی‌های راکون سیتی قابل استفاده هستند، مشاهده کنید. سلاح‌های به نمایش در آمده در ویدیو‌های جدید بازی Resident Evil 2 Remake گستره‌ای از چاقو تا شات‌گان و نارنجک‌انداز را در بر می‌گیرند و با اینکه در برخی از آن‌ها عملکرد‌شان به نمایش در نمی‌آید، اما می‌توانید مدل‌های باجزئیات آن‌ها را مشاهده کنید. جدید‌ترین مجموعه از ویدیو‌های تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به پیش‌خرید این بازی می‌توانند از طریق فروشگاه‌های استیم، آمازون، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده