// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

۵۰۰ هزار نسخه از بازی Celeste به فروش رسیده است

مت تورسن، سازنده بازی Celeste، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که فروش بازی Celeste به ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است.

بازی Celeste را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مستقل دانست که تا به امروز ساخته شده است. داستان عمیق و موسیقی بی‌نظیر از ویژگی‌های مهم Celeste هستند که این بازی را به اثری خاص و با ارزش تبدیل کرده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مت تورسن، سازنده بازی Celeste، در حساب کاربری خود اعلام کرده است که از بازی Celeste تا به‌ امروز ۵۰۰ هزار نسخه به‌فروش رسیده است.

این رقم اولین آمار فروشی است که از ماه ژانویه (عرضه بازی) تا امروز در دسترس قرار گرفته است. همچنین بازی Celeste در جریان مراسم گیم اواردز 2018 توانست جایزه بهترین بازی مستقل را هم از آن خود کند. کاربران ایکس باکس لایو گلد هم می‌توانند در ماه ژانویه این بازی را به‌رایگان تجربه کنند. البته میزان فروش، تنها موردی نبود که تورسن در توییت خود به آن اشاره کرد. وی در ادامه اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹، سطوح جدیدی به بازی اضافه خواهند شد و ظاهرا درجه سختی بسیار بالایی هم دارند.

بازی Celeste توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Celeste از آن دست بازی‌هایی است که ثابت می‌کنند حتی در یک سبک شناخته‌شده که قبلا بازی‌های زیادی در آن ساخته شده‌اند هم می‌توان باز یک اثر بی‌نقص و عالی ساخت. Celeste تجربه‌ای است که حتی اگر کوچک‌ترین علاقه‌ای به بازی‌های پلتفرمر دو‌بعدی نداشته باشید هم شما را درگیر می‌کند چه برسد به اینکه از طرفداران این


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده