// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

در سال 2019 خبری از سیزن پس برای بازی Street Fighter 5 نیست

با توجه به توییت اخیر حساب کاربری بازی Street Fighter V، کپکام برنامه‌ای برای عرضه سیزن‌پس برای این بازی در سال ۲۰۱۹  ندارد.

کمپانی کپکام (Capcom) از زمان عرضه‌ی بازی Street Fighter V تا به‌امروز سه سیزن‌پس را در هر سال برای کاربران در نظر گرفت تا بتوانند به کاراکترهای مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند. از طرفی در جریان کپکام کاپ ۲۰۱۸ همه مخاطبان منتظر رونمایی از کاراکترهای فصل چهارم بازی استریت فایتر 5 بودند، اما یوشینوری اونو، تهیه کننده بازی Street Fighter V، تنها کاراکتر کاگه را معرفی کرد.

در ادامه مخاطبان اعتراضات خود را به گوش کپکام رساندند و حال به‌نظر می‌رسد آینده‌ی بازی Street Fighter 5 نامشخص‌تر از همیشه شده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Street Fighter V با انتشار یک توییت اعلام کرده است که کپکام در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه سیزن‌پس برای کاراکترهای فصل چهار ندارد. این در حالی است که با عرضه‌ی کاراکتر کاگه (ایول ریو) در وبسایت کپکام یونیتی نوشته بود که کاگه تازه آغاز مواردی است که تیم سازنده برای بازیکنان در نظر گرفته است.

با تمام این تفاسیر باید منتظر آینده و اخبار بیشتر حول بازی Street Fighter V بمانیم. این خبر نشان می‌دهد که این بازی به‌سمت یک مدل Free to Play پیش می‌رود یا اینکه تیم سازنده تمرکز اصلی خود را روی نسخه‌ی جدید استریت فایتر گذاشته است.


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده