نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

بازیگر نقش بتمن در سریال Titans مشخص شد

بازیگری ناآشنا که بیش‌تر سابقهٔ بدلکاری در کارنامهٔ کاری خود دارد، لباس شخصیت بتمن را در سریال Titans (تایتان‌ها) کمپانی دی‌سی بر تن خواهد کرد.

همچنان شخصیت‌های کمیکی محبوب طرفداران در حال اضافه شدن به سریال Titans (تایتان‌ها) کمپانی دی‌سی هستند و هر روز شخصیتی جدید در سریال شبکه دی‌سی یونیورس (DC Universe) معرفی می‌شود. چند هفته پیش بود که کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین) نیز به سریال Titans اضافه شد و سپس نوبت به شخصیت واندر گرل با نقش‌آفرینی کانر لزلی رسید و حال دو بازیگر و بدلکار سینمای هالیوود، یعنی آلین موسیی و ماکسیم ساواریا، پست مشترکی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند با این مضمون که این دو نفر شنل بتمن را بر تن خواهند کرد و بدین ترتیب باید منتظر حضور شخصیت محبوب دنیای کامیک در برخی صحنه‌های اکشن سریال Titans باشیم و به احتمال فراوان قرار نیست زیاد روی صورت این شخصیت مانور داده شود و ماسک بتمن، صورت این دو بدلکار/بازیگر را به‌خوبی خواهد پوشاند. پیش‌تر در برخی اخبار و همچنین در بخش‌هایی از سریال اشاره شده بود که شخصیت بتمن به‌نحوی در پروژه جدید دی‌سی حضور خواهد داشت و این حضور به‌همراه شخصیت رابین خواهد بود که سخت در تلاش است تا خود را به‌عنوان ابرقهرمانی شاخص و بدون وابستگی به شخصیت بتمن معرفی کند. پست اینستاگرامی ماکسیم ساواریا را از طریق این لینک می‌توانید تماشا کنید.

ماکسیم ساواریا سابقهٔ بدلکاری در فیلم‌های معروفی چون John Wick: Chapter 2 (جان ویک: بخش دوم)، xXx: Return of Xander Cage (سه ایکس: بازگشت زاندر کیج)، Suicide Squad (جوخهٔ انتحار) و فیلم مورد انتظار X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) را در کارنامه دارد، فیلمی که بازیگران سرشناسی دارد و از میان آن‌ها می‌توان به جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری اشاره کرد. وی سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم Pompeii (پامپی) و همچنین چند فیلم دیگر را نیز دارد و تنها بدلکاری در کارنامهٔ وی به چشم نمی‌خورد. آلین موسیی نیز در فیلم‌هایی چون Transporter (مأمور انتقال)، White House Down (سقوط کاخ سفید)، فیلم Pompeii و Kickboxer: Vengeance (کیک‌بوکسور: انتقام) حضور داشته که همین آخرین فیلم معروف‌ترین فیلم وی است. به احتمال فراوان در زیر نقاب بتمن در سریال Titans، شاهد حضور این بازیگر خواهیم بود و ماکسیم ساواریا باز هم بخش‌های بدلکاری را انجام خواهد داد.

Alain

این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که کمپانی دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی که رابین جدید وارد داستان می‌شود. پیش‌تر در خبرها خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت و البته تصاویری نیز حضور شخصیت دوم بروس وین را در این سریال تأیید کرده بود.

به احتمال فراوان در زیر نقاب بتمن در سریال Titans، شاهد حضور آلن موسیی خواهیم بود و ماکسیم ساواریا باز هم بخش‌های بدلکاری را انجام خواهد داد

گفتنی است چندی پیش  کمپانی دی سی اینترتینمنت اعلام کرد که سریال Titans برای فصل دوم تمدید شده است. جزئیات بیشتری از فصل دوم این سریال در دسترس نیست و در حال حاضر طبق گفته سازندگان سریال، فصل دوم سریال Titans مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. فصل اول سریال Titans در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر ماه) از سرویس استریم شبکه دی‌سی یونیورس پخش شد و این فصل در ۱۲ قسمت تولید شده است. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی که وظیفه ساخت فصل اول سریال Titans را بر عهده داشته‌اند، برای ساخت فصل دوم سریال Titans نیز باز خواهند گشت و مراحل نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال را آغاز کرده‌اند.

رنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریچل (ریون)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده