// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

فرصت شغلی جدید Respawn از ساخت بازی Titanfall 3 خبر می‌‌دهد

با توجه به فهرستی شغلی که کمپانی الکترونیک آرتز برای تیم استودیو ریسپاون منتشر کرده است، گویا بازی Titanfall 3 در دست ساخت قرار دارد.

در جریان گزارش مالی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، این کمپانی اعلام کرد که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در کنار ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، در حال توسعه پروژه دیگری است. بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که زمان آن رسیده است که سازندگان روی نسخه بعدی بازی شوتر خود یعنی Titanfall کار کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که سازندگان در حال استخدام نیرو‌های جدید برای ساخت پروژه‌ای تازه هستند که بسیاری احتمال می‌دهند که بازی Titanfall 3 باشد.

فهرست شغلی جدیدی در وب سایت رسمی کمپانی EA منتشر شده که در پستی به دست یکی از کاربران با نام GearNuke بازنشر شده است. با اینکه سازندگان در حال استخدام نفرات جدید برای تیم سازنده جنگ ستارگان استودیو ریسپاون هستند در آن سو ۱۵ شغل نیز برای تیم Titanfall در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه ۱۵ نفر برای پشتیبانی از نسخه پیشین این بازی یعنی Titanfall 2 زیاد به نظر می‌رسد، از این رو می‌توان احتمال داد که سازندگان در حال ساخت Titanfall 3 هستند.

از موقعیت‌های شغلی جدیدی که در این قسمت مهیا شده است می‌توان به جایگاه «متخصص پشتیبانی از توسعه» اشاره کرد که در سایت سازندگان برای یک پروژه «معرفی نشده» درج شده است. با توجه به این موضوع بسیاری بر این باور هستند که در کنار بازی تایتان فال و جنگ ستارگان جدید شاهد پروژه دیگری نیز خواهیم بود.

کمپانی  الکترونیک آرتز اظهار داشت که با ورود به سه ماه آخر سال ۲۰۱۸ و انتشار گزارش مالی‌ آنها، احتمال دارد که در مورد برنامه خود برای سال ۲۰۱۹ بیشتر صحبت کنند. از این رو احتمال می‌رود که در چند هفته یا ماه اخیر شاهد رونمایی از پروژه جدید استودیو ریسپاون باشیم. با این حال احتمال اینکه شاهد معرفی Titanfall 3 باشیم بسیار بالا است و امیدوار هستیم که سازندگان تاریخ انتشار آن را همانند Titanfall 2 تعیین نکنند تا به این بازی دوست داشتنی ضربه‌ای وارد نشود.

در عکس پایین می‌توانید تصویر مربوط به موقعیت‌های شغلی را مشاهده کنید.

respawn

 بازی Titanfall 2 در زومجی توانست نمره ۹ را از آن خود کند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به مطلب بررسی آن مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العاده‌اش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالیش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانستند شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده