نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

اولین تصاویر رسمی و تیزر فیلم Us منتشر شد؛ اولین تریلر در کریسمس امسال

کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تصاویر رسمی و تیزر فیلم Us، جدیدترین فیلم جردن پیل را منتشر و زمان انتشار اولین تریلر این فیلم را اعلام کرد.

هفته گذشته بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس پوستر جدیدی از فیلم Us (ما) را منتشر کردنداین فیلم، جدیدترین فیلم جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و تیزر رسمی این فیلم مورد انتظار و ترسناک منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود اولین تصاویر رسمی فیلم Us را منتشر کرده که در اولین تصویر شاهد حضور شخصیت لوپیتا نیونگو هستیم. در تصویر دوم نیز شخصیت لوپیتا نیونگو به‌همراه شخصیت وینستون دوک به‌همراه دو فرزندشان نیز حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Us

فیلم Us

علاوه بر اولین تصاویر رسمی، اولین تیزر رسمی فیلم Us نیز منتشر شده است که در این تیزر که زمانش حدود ۶ ثانیه است، مانند پوستر یک مرد سیاه پوست با لباس قرمز رنگ و قیچی طلایی‌رنگ حضور دارد. همچنین در پایان این تیزر اعلام شد که اولین تریلر فیلم Us روز کریسمس امسال منتشر خواهد شد که احتمالا روز دوشنبه هفته آینده باید منتظر انتشار این تریلر باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، وینستون دوک، تیم هیدکر، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، دوک نیکلسون، شهدی رایت جوزف، ایوان الکس، مدیسون کوری، کالی شلدون، نوئل شلدون، تام پلفری و کارا هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک، را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شود، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌دهد.

فیلم Us برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند امسال) برنامه‌ریزی شده است. جردن پیل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده