نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷

اولین تصویر رسمی از شخصیت آلفا در فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC با انتشار تصاویری تبلیغاتی، اولین تصویر رسمی از شخصیت آلفا در فصل نهم سریال The Walking Dead را منتشر کرد.

سرانجام گروه نجواگران (Whisperers) قرار است در نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) حضور کامل داشته باشند و در واقع آن‌ها گروه شرور و منفی این فصل خواهند بود. اوایل این ماه، شبکه AMC اولین تریلر نیمه دوم فصل نهم این سریال را منتشر کرد که بیشتر این تصاویر، از تصاویر قسمت هشتم و پایانی نیمه اول فصل نهم سریال مردگان متحرک بوده است. با این حال، در این تریلر شاهد حضور شخصیت بتا با بازی رایان هرست، بودیم که این شخصیت یکی از رهبران این گروه شرور است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از شخصیت آلفا در فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شده است. شبکه AMC با انتشار یک تصویر، پوستر و بنرهای تبلیغاتی، اولین تصویر و نگاه رسمی از شخصیت آلفا در فصل نهم این سریال را به اشتراک گذاشته که یک نمای کلی از رهبر نجواگران قابل مشاهده است. سامانتا مورتون ایفاگر نقش آلفا در مجموعه مردگان متحرک است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پخش نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ (۲۱ بهمن امسال) از شبکه AMC آغاز خواهد شد که مانند نیمه اول، دارای ۸ قسمت خواهد بود. همچنین مجله انترتینمنت ویکلی اولین تصویر رسمی از نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead را منتشر کرده است که در این تصویر داریل، میشون و دیگر شخصیت‌های باقی‌مانده از اتفاقات پایانی قسمت قبلی دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Walking Dead

اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک‌گاون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرو لینکلن در طول نیمه اول فصل نهم سریال این سریال، مجموعه مردگان متحرک را ترک کرد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده