نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Spider-Man سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های ابرقهرمانی در آمریکا داشته است

این محصول اینسامنیاک گیمز توانسته است از این نظر بازی‌هایی مثل سری Batman: Arkham را هم پشت سر بگذارد.

در مورد موفقیت‌های عظیم بازی Spider-Man به حد کافی صحبت شده است؛ از کیفیت خوب بازی که با نقدهای درخشانی از طرف منتقدان همراه بود تا فروش بالای آن که باعث شد جایگاه اول را در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر در آمریکا به دست آورد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که این اثر اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) رکورد دیگری هم بر جای گذاشته و توانسته است سریع‌ترین فروش را در بین تمام بازی‌های ابرقهرمانی آمریکا داشته باشد؛ موضوعی که مت پیسکاتلا از NPD آن را به این شکل مطرح می‌کند:

می‌خواهم یک خبر دیگر هم در مورد فروش بازی‌ها در ماه نوامبر ۲۰۱۸ بدهم. بازی Spider-Man موفق شده است در سه ماه اول عرضه خود، سریع‌ترین فروش را در بین تمام آثار ابرقهرمانی دنیای بازی در آمریکا داشته باشد. یک بار دیگر هم بابت این دستاورد به اینسامنیاک گیمز تبریک می‌گویم!

این موفقیت زمانی خود را بیشتر نشان می‌دهد که به یاد سری Batman: Arkham بیافتیم؛ مجموعه خوش‌ساخت و با کیفیت Rocksteady که نسخه‌های مختلف آن روی چندین پلتفرم منتشر شده بودند. یا مجموعه بازی‌های لگو بر اساس شخصیت های مارول و دی سی که محبوبیت بالایی دارند و آن‌ها هم برای پلتفرم‌های متعددی عرضه شده‌اند.

البته این رکورد جالب شاید خیلی هم غافلگیرکننده نباشد، چرا که پیش از این هم اعلام شده بود بازی مرد عنکبوتی توانسته است بیشترین سودآوری را در زمان عرضه بین تمام بازی‌های انحصاری تاریخ پلی استیشن به نام خود ثبت کند.

از زمان انتشار بازی، محتویات زیادی برای آن منتشر شده است که هم به شکل آپدیت‌های مختلف و ویژگی‌های جدید و هم در قالب DLC به دست طرفداران بازی رسیده‌اند و روز گذشته هم لباس مخصوص این شخصیت از فیلم سم ریمی به شکل رایگان برای این بازی پلی استیشن 4 عرضه شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده