نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر و تصاویری جدید از بازی DiRT Rally 2.0 منتشر شد

جدیدترین تریلر و تصاویر منتشر شده از بازی DiRT Rally 2.0، بازیکنان را با خودروهای موجود در بازی آشنا می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو کدمسترز که درحال ساخت بازی DiRT Rally 2.0 است، تصاویر و یک تریلر جدید از این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است.

در تریلری که در ادامه‌ی مطلب تماشا می‌کنیم، ابتدا به جاده‌های نیوزلند می‌رویم و با خودروی Alpine Renault A110 1600 S همراه می‌شویم. در ادامه، نقشه‌ی استرالیای بازی همراه با ماشین Ford Escort Mk II نمایش داده می‌شود و در پایان، شاهد جوالان دادن یک Colin McRae’s SUBARU Impreza 1995 در جاده‌های اسپانیا هستیم.

این تریلر همچنین سیستم تخریب‌پذیری جاده‌های بازی را هم به‌تصویر می‌کشد. جان آرمسترانگ که در مراحل ساخت بازی به استودیوی کدمسترز مشاوره می‌دهد درباره‌ی این سیستم بازی چنین گفته است:

اگر ابتدا مسیرتان را از یک جاده‌ی صاف شروع کنید، در ادامه و با ورود به مسیرهای ناهموار، به مشکل می‌خورید و کار برای‌تان سخت خواهد شد. اگر این مشکلات برای‌تان پیش بیاید، احتمالا در پایان مسابقه در جایگاهی بین پنجم تا دهم قرار خواهید گرفت و البته نباید بابت آسیب‌دیدن خودروی‌تان در اثر راندنش در این مسیرها نگران باشید.

آرمسترانگ در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که هرچقدر مسیر شما در بازی پر پیچ و خم و ناهموار باشد، باید سبک رانندگی خودتان را بیشتر با شرایطش وقف دهید و هرچقدر هم که در رانندگی در یک مسیر استاد شوید، باز هم چالش‌های مختلف و جدیدی پیش پای‌تان قرار خواهد گرفت.

بازی DiRT Rally 2.0 در تاریخ ۲۶ فبریه ۲۰۱۹ (۷ اسفند) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده