نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

لباس فیلم Spider-Man اثر سم ریمی به بازی مرد عنکبوتی اضافه شد

سرانجام بعد از درخواست‌های زیاد طرفداران، لباس فیلم سم ریمی به شکل رایگان برای بازی Spider-Man منتشر شد.

تا امروز لباس‌های متنوع و جذابی برای بازی Spider-Man اثر استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) منتشر شده است، ولی یکی از لباس‌های معروف این شخصیت مارول در این میان غایب بود؛ لباس زیبایی که بالاخره برای بازی منتشر شد، آن هم به شکل رایگان.

این لباس با عنوان Webbed Suit بر اساس مدل مرد عنکبوتی در فیلم سینمایی این شخصیت به کارگردانی سم ریمی طراحی شده است؛ فیلمی که در سال ۲۰۰۲ با بازی توبی مگوایر در نقش این شخصیت محبوب اکران شد و توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. بعدها دو قسمت دیگر از این مجموعه ساخته شد که فیلم دوم توانست به یکی از بهترین آثار سینمایی ابرقهرمانی تبدیل شود. ولی سومین فیلم نتوانست در حد انتظارات عمل کند و پرونده این سری بسته شد، تا چند سال بعد که نوبت به سری جدید به کارگردانی مارک وب و بازی اندرو گارفیلد رسید. در نهایت این مجموعه هم بعد از تنها دو فیلم به پایان رسید و در حال حاضر شاهد سری جدید فیلم‌های مرد عنکبوتی با حضور تام هالند هستیم که توسط جان واتس ساخته شده‌اند.

علاوه بر این لباس رایگان، سه لباس دیگر هم در قالب تازه‌ترین DLC بازی یعنی Silver Lining عرضه می‌شوند (از جمله لباسی برگرفته از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse) و ویژگی‌های جدیدی هم برای این اثر پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده‌اند، از جمله فریم‌ها و استیکرهای جدید برای بخش Photo Mode، درجه سختی تازه با عنوان Friendly Neighborhood و بهبودهایی در بخش‌های مختلف بازی.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده