نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ماه ژانویه ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد که شامل آثاری چون Celeste و Far Cry 2 می‌شود. 

آخرین ماه از سال ۲۰۱۸ هم روز‌های پایانی‌اش را سپری می‌کند و مایکروسافت به همین مناسبت، لیست بازی‌های رایگان ماه آینده یعنی ژانویه ۲۰۱۹ مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرده است. طبق روال همیشه در این ماه هم چهار بازی رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت که سهم کاربران ایکس باکس وان دو بازی و سهم کاربران ایکس باکس 360 هم دو بازی است. البته بازی‌های Xbox 360 به‌لطف قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم قابل اجرا خواهند بود. 

مایکروسافت برای ماه ژانویه آثار ارزشمندی را در نظر گرفته است؛ به طوریکه کاربران ایکس‌باکس وان قادر خواهند بود بازی‌های Celeste و WRC 6 FIA World Rally Championship را رایگان تجربه کنند. سلست یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ به‌شمار می‌رود و رایگان شدن آن فرصت فوق‌العاده‌ای برای کاربرانی است که تا الان شانس تجربه بازی را پیدا نکرده‌اند. 

بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 در ماه ژانویه هم آثار با‌کیفیتی هستند و کاربران می‌توانند از دو بازی Lara Croft and the Guardian of Light و Far Cry 2 لذت ببرند. فارکرای 2 جزو نسخه‌های خوب این سری محسوب می‌شود که مخصوصا با دقت بالا به واقع‌گرایی و جزییات توانست در آن زمان مورد استقبال طرفداران بازی‌های شوتر اول‌شخص قرار بگیرد. البته بازی‌های رایگان ماه ژانویه در بازه‌های خاصی در دسترس قرار خواهند گرفت که در لیست زیر می‌توانید از تاریخ دقیق آن‌ها مطلع شوید:

ایکس‌باکس وان:

  • Celeste (از ۱۱ دی تا ۱۱ بهمن)
  • WRC 6 FIA World Rally Championship (از ۲۶ دی تا ۲۶ بهمن)

ایکس‌باکس 360:

  • Lara Croft and the Guardian of Light (از ۱۱ دی تا ۲۶ دی)
  • Far Cry 2 (از ۲۶ دی تا ۱۱ بهمن)


منبع Majornelson
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده