نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

احتمال انتشار اطلاعات مهم از بازی Final Fantasy VII Remake در سال 2019

با توجه به صحبت‌های تتسویا نامورا، کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake با نشریه فامیتسو، سال ۲۰۱۹ به احتمال بسیار زیاد سالی مهم برای این بازی خواهد بود.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، نشریه‌ی فامیتسو با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، یک مصاحبه با بازیسازهای مختلف ترتیب داده و از آن‌ها خواسته تا از اهداف و آرزوهای خود برای سال ۲۰۱۹ بگویند. از هر کدام از شرکت‌کنندگان در این مصاحبه درخواست شد تا با یک کلمه، سال آینده‌ی میلادی را توصیف کنند و تتسویا نامورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake، در پاسخ به فامیتسو از عدد ۷ استفاده کرد و با انتشار پیام «رونمایی‌های زیادی در راه است» به مصاحبه‌اش خاتمه داد.

در ادامه، از یکی دیگر از سازندگان بازی Fantasy VII Remake یعنی یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) درباره‌ی اهدافش برای سال آینده سوال شد و او جمله «انتظارات بزرگ!» را ذکر کرد.

با اینکه در این گفت و گو از کیتاسه درباره‌ی بازی Fantasy VII Remake هیچ سوالی نشده بود، وی به مراحل ساخت بازی اشاره کرد و گفت که ساخت این بازی به‌آرامی درحال پیشرفت است؛ در پایان، کیتاسه بر این موضوع تاکید کرد که آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا هواداران را ناامید نکنند.

در کنار موضوعات مرتبط با بازی‌های ویدیویی، از نامورا و کیتاسه درباره‌ی آثار مورد انتظارشان در حوزه‌ی سرگرمی سوال شد؛ نامورا در پاسخ به فیلم Avengers: Endgame اشاره کرد و کیتاسه، از فیلم Star Wars Episode 9 به‌عنوان اثر مورد انتظارش در سال ۲۰۱۹ یاد کرد.

با در کنار یکدیگر گذاشتن صحبت‌های نامورا و کیتاسه، می‌توان این احتمال را متصور شد که در سال ۲۰۱۹ احتمالا شاهد یک‌سری اتفاق بزرگ و مهم برای بازی Fantasy VII Remake خواهیم بود. نمایش گیم‌پلی بازی یا مشخص شدن تاریخ انتشارش؛ کسی نمی‌داند و برای گرفتن جواب باید بیشتر صبر کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده