نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر بین المللی انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تریلر بین المللی انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

اواخر ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از این انیمیشن سینمایی مورد انتظار از جمله معرفی شخصیت‌های جدید این قسمت بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر بین المللی قسمت دوم انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) منتشر شده است. این تریلر حاوی تصاویر جدید بسیاری نسبت به دو تریلر اصلی این انیمیشن است و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این قسمت مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. در ابتدای تریلر انیمیشن The Lego Movie 2 شاهد حمله فضایی‌ها و ملاقات آن‌ها با امت، لوسی و بتمن هستیم. همچنین در این تریلر بیشتر با شخصیت رکس دنجر وست آشنا می‌شویم که مانند شخصیت امت، صداپیشگی این شخصیت نیز بر عهده کریس پرت است. این شخصیت در واقع ترکیبی از دو شخصیت اوون گریدی در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و استارلرد در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، تیفانی هدیش، استفانی بیاتریز، چنینگ تیتوم، جونا هیل، نیک آفرمن، چارلی دی و آرتورو کاسترو، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن مورد انتظار را بر عهده دارند. مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، کارگردانی انیمیشن The Lego Movie 2 را بر عهده داشته استفیل لرد، کریستوفر میلر، جرد استرن، میشل مورگان و رافائل باب واکسبرگ،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن The Lego Movie را بر عهده داشته‌اند. 

انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن امسال) اکران شود. انیمیشن The Lego Movie در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این انیمیشن باعث ایجاد دنیای سینمایی انیمیشن‌های لگویی شد. این انیمیشن علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، موفق شد بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، این انیمیشن یکی از غایبان اسکار سال ۲۰۱۵ در بخش بهترین انیمیشن سال بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده