// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

آپدیت Vikendi برای بازی PUBG منتشر شد

کمپانی PUBG Corp با انتشار آپدیتی جدید برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، محتویات Vikendi را در قالب Pass در اختیار بازیکنان پی سی قرار دادند.

جدیدترین آپدیت بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هم اکنون برای دارندگان نسخه پی سی آن در دسترس قرار گرفت. این به‌روزرسانی، محتوای Pass این بازی با نام Vikendi را در خود جای داده است.

با اضافه شدن نقشه جدید بازی PUBG که با همین نام شناخته می‌شود، سازندگان در کمپانی PUBG Corp محتوای Pass جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دادند. این محتوا در واقع دومین Pass پس از Sanhok است که البته Sanhok موفقیت چندانی کسب نکرد.

البته به تازگی به نظر می‌رسد که سازندگان بازخورد بازیکنان را مورد بررسی قرار داده‌اند. در همین راستا گویا محتوای پَس Vikendi جوایز بیشتری را برای کاربران در نظر گرفته است. همچنین مشخص شد که Vikendi Survivor Pass به مدت ۱۰ هفته در دسترس کاربران خواهند ماند.

البته این محتوا شامل یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی با قیمت ۱۰ دلار می‌شود. دارندگان هر دو نسخه می‌توانند پیشرفت خود را در بازی آغاز کنند اما کسانی که نسخه پولی آن را خریداری کرده‌اند، در حین بازی از جوایز بیشتری بهره‌مند می‌شوند. البته جوایز رده پایین‌تری برای کاربرانی که نسخه رایگان را تجربه می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

این ساختار در واقع شباهت زیادی به سیستم Sirvival Rewards دارد؛ به طوری که بازی ماموریت‌های روزانه و هفتگی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. کاربران در این راستا با توجه به محتویات پَسی که در اختیار دارند، می‌توانند XPهای مختلفی دریافت کنند. گفتنی است که تمامی کاربران در جریان این محتوا ۳ ماموریت روزانه و ۱۰ ماموریت هفتگی دریافت خواهند کرد.

vikendi

دارندگان نسخه رایگان در حین ماموریت‌های هفتگی تنها می‌توانند ۴ ماموریت انجام دهند اما در آن سو ۱۰ ماموریت مختلف در اختیار دارندگان نسخه پولی قرار می‌گیرد. به نقل از استودیو PUBG Corp، سه نوع ماموریت مختلف به دست بازیکنان می‌رسد: ماموریت‌های مبتدی، پریمیوم و چالش برانگیز.

ماموریت‌های مبتدی یا همان Beginner همانطور که از نام آن پیدا است از روند آسانی برخوردار است و در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد. ماموریت‌های premium نیز در اختیار تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد اما جوایز آن با توجه به دارندگان نسخه رایگان و پولی متفاوت خواهد بود.

در انتها، ماموریت‌های چالشی در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که توانسته‌اند چالش‌های هفتگی خود را به موقع تمام کنند. البته برای انجام ماموریت‌های چالشی باید موارد مورد نیاز آنها را در اختیار داشته باشید که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. به همین ترتیب جوایز ماموریت‌های چالشی فقط مختص دارندگان نسخه پریمیوم است.

همچنین جدیدترین آپدیت بازی PUBG سیستم جدید کوپن (Coupon) را به بازی اضافه می‌کند که در واقع مکانیزم جوایزدهی جداگانه است. این کوپن‌ها در جعبه‌هایی که در گوشه کنار نقشه در جریان Pass قرار گرفته‌اند، قابل یافت است. کاربران از این کوپن‌ها می‌توانند در قسمت مخصوصی از فروشگاه داخل بازی استفاده کنند و از آیتم‌های آن بهره‌مند شوند.

محتوای Vikendi Event Pass هم اکنون به همراه نقشه جدیدش در دسترس کاربران پی سی است. کاربران کنسولی این محتوا را در ماه اول سال ۲۰۱۹ یعنی ژانویه (دی یا بهمن ماه) دریافت خواهند کرد.

بازی PlayerUnknown’s Battleground هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، آیفون و اندروید در دسترس است. بازی مذکور در نقد و بررسی زومجی توانست نمره ۸ را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از متن کامل آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و برای اطلاع بیشتر از خبر‌ها و تریلر‌ها می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی PUBG در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده