// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر اپیزود دوم فصل دوم بازی Overkills The Walking Dead منتشر شد

کمپانی اورکیل تریلر جدیدی از قسمت دوم فصل دوم بازی Overkills The Walking Dead منتشر کرد که محتویات آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اورکیل سافتور (Overkill Software) تریلری جدید از فصل دوم بازی شوتر و زامبی خود یعنی The Walking Dead منتشر کرد. تریلر‌ جدید بازی Overkills The Walking Dead مناطق جدیدی را نشان می‌دهد که به دست گروه Brigade کنترل می‌شوند.

قسمت جدید این بازی یعنی همان On The Run در این ویدیو نشان داده شد و کاربران توانستند نگاهی به محیط‌های آن همچون پمپ بنزین‌ها بیندازید که در واقع با نام Accord Oil شناخته می‌شود. محیط این بازی با جزئیات بسیار بالا طراحی شده است که کاربران برای انجام ماموریت‌های خود باید از راه‌ها و استراتژی‌های مختلف وارد شوند. کاربران با داشتن تجهیزات مختلف همچون سیم چین‌ها و غیره می‌توانند وارد مناطق گروه بریگید شوند. کاربران در این راستا برای وارد شدن به این منطقه می‌توانند به طور مخفیانه وارد عمل شوند یا اینکه از طرفی مبارزات خود را با زامبی‌ها آن منطقه شروع کنند.

در حالی که منطقه جدید قسمتی از بخش داستانی اپیزود دوم فصل دوم می‌شود،‌ همچنین در آن سو سه نوع ماموریت‌های مختلف نیز به‌زودی به بازی اضافه می‌شود. فصل دوم بازی Overkills The Walking Dead در ماه گذشته آغاز شد و ماموریت No Sanctuay را در اختیار کاربران قرار داد. همچنین بازیکنان توانستند از بخش تمرینات بهبود یافته نیز بهره‌مند شوند. همچنین قابلیت‌های صوتی این بازی که پیش‌تر در زمان عرضه در بازی در دسترس نبود هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفت.

فصل دوم بازی Overkills The Walkgin Dead شامل ۹ قسمت مختلف می‌شود که به طور پیوسته تا اواخر بهار ۹۸ منتشر می‌شود؛ زمانی که راه‌یابی آخرین اپیزود آن برای آن زمان برنامه‌ریزی شده است. ناشر این بازی پس از فروش ضعیف این بازی تصمیم گرفت که هزینه‌های مالی خود را مورد بررسی قرار دهد. در این راستا بو آندرسون، مدیر عامل این استودیو، اوایل دسامبر از جایگاه خود استفعا داد. البته پس از آن طی بررسی‌های مالی، فردی از استودیو استاربریز نیز واقع در استوکهلم بازداشت شد.

بازی Overkills The Walking Dead هم اکنون برای پی سی در دسترس است و نسخه‌های کنسولی آن برای ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. قسمت دوم از فصل دوم این بازی در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) که مصادف می‌شود با امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر اپیزود جدید را تماشا و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Overkills The Walking Dead در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده