نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدیدی از بازی Close to the Sun معرفی شد

شرکت ویرد پروداکشنز (Wired Productions) با انتشار یک تریلر جدید از Close to the Sun سال انتشار این بازی را اعلام کرد.

کمپانی ویرد پروداکشنز پس از انتشار تریلر جدید بازی Close to the Sun اعلام کرد که این اثر در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد. البته اگر به خاطر داشته باشید، استودیوی Storm in a Teacup سال گذشته به این اثر اندک اشاره‌ای کرده بود. از تریلر جدید Close to the Sun این‌طور استدلال می‌شود که این بازی در مقایسه با The Town of Light (یکی دیگر از بازی‌های ویرد پروداکشنز که موفق شد حدود ۱۰ هزار دلار برای کمک به گسترش آگاهی از سلامت روان جمع‌آوری کند) دارای اکشن بسیار بیشتری خواهد بود و مطمئنا صدای موتور کم‌تری نسبت به بازی Grip  (که نوامبر سال گذشته توسط ویرد پروداکشنز منتشر شد) در آن شنیده خواهد داشت.

بازی Close to the Sun  قرار است به یک تجربه‌ی دراماتیک ترسناک با زاویه دوربین اول ‌شخص تبدیل شود که داستان آن در پایان قرن ۱۹ میلادی روایت می‌شود و بازیکنان در آن کنترل شخصیتی به نام رز (Rose) را که بر کشتی اسرارآمیزی سوار شده است، برعهده خواهند داشت. رز که یک خبرنگار به‌شمار می‌رود، به دنبال خواهرش می‌گردد، اما در ادامه‌ی مسیر با اتفاقات کاملا متفاوتی مواجه می‌شود.

Close to the Sun  تمرکز ویژه‌ای روی حالت بقا دارد و بازیکنان را در شرایط خطرناک با المان‌های معمایی متنوع روبه‌رو خواهد کرد. البته یک دوست هم در بازی وجود خواهد داشت تا بازیکنان بتوانند با همکاری هم برخی از موانع را پشت سر بگذارند و زمانی که بدون در دست داشتن هیچ سلاحی در حال گشت و گذار هستند، از یکدیگر محافظت کنند. برای درک بهتر دنیای بازی، توجه شما را به تصویر پایین که بخشی از نمای داخلی کشتی را به نمایش می‌گذارد، جلب می‌کنیم.

بازی Close to the Sun

تریلر بازی Close to the Sun هم در ادامه قابل تماشا است. در این تریلر شاهد برخی از المان‌های اکشن/ معمایی بازی هستیم. این اثر قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده