// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

رویداد Frosty Fest امسال هم به بازی Rocket League اضافه شد

استودیو سایانیکس، سازنده و ناشر Rocket League رسما اعلام کرد همانند سال گذشته رویداد Frosty Fest به این بازی اضافه خواهد شد.

به این ترتیب بازیکنان از امروز تا ۱۷ دی ماه می‌توانند بازی Rocket League را با حال و هوای زمستانی و جشن سال نو میلادی تجربه کنند. سال گذشته بود که رویداد ویژه Frosty Fest به بازی اضافه شد و بازیکنان با پیروز شدن در مسابقات این بخش جایزه‌‌ای تحت نام دانه‌های برف (Snowflakes) دریافت می‌کنند که به واسطه این پول قادر خواهید بود آیتم‌های تزئینی متنوعی با حال و هوای سال جدید میلادی خریداری کنید. علاوه‌ بر خرید آیتم‌های جدید و مخصوص، می‌توانید برخی از وسایل پیشین خود را هم به واسطه دانه‌های برف ارتقاء ببخشید.

این رویداد هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوئیچ در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و در ۱۷ دی ماه پایان می‌یابد، اما استودیو سایانیکس اعلام کرده تا سه روز پس از پایان رقابت‌ها نیز می‌توانید از دانه‌های برفی که کسب کرده‌اید برای خرید موارد مختلف استفاده کنید. همچنین تریلر کوتاهی نیز برای معرفی رویداد Frosty Fest بازی راکت لیگ در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده