نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

گروه NPD: فروش ایکس باکس وان ایکس شگفت انگیز بوده است

گروه تحلیل‌گر NPD می‌گوید عملکرد کنسول ایکس باکس وان ایکس در بازار فوق‌العاده است. با زومجی همراه باشید. 

مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، آنالیزور بازار بازی‌های ویدیویی آمریکا از گروه NPD در مجموعه توییت‌های اخیرش اطلاعات جالبی از فروش کنسول ایکس باکس وان ایکس در طی سال جاری میلادی ارائه کرده است. به‌طور مشخص او ادعا می‌کند که آخرین کنسول کمپانی مایکروسافت در بازه‌ی یک ساله‌ی اخیر عملکردی شگفت‌انگیز داشته است.

پیسکاتلا در این‌باره می‌گوید:

فروش کنسول ایکس باکس وان بالاترین نرخ رشد را در میان سه پلتفرم اصلی طی سال ۲۰۱۸ در آمریکا داشته و در این بین ایکس‌باکس وان ایکس عملکردش به‌راحتی شگفت‌انگیز بوده است. 

رشد سالانه در این تقاطع زمانیِ چرخه‌ی نسل‌، هرگز پیش از این دیده نشده بود که بخش عظیمی از آن مربوط به عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس و تلاش‌های زیاد مایکروسافت برای ارائه‌ی محتوای جدید بوده است.

چنین چرخشی در میانه‌ی نسل هرگز پیش از این رخ نداده بود. حتی اگر برای بازار آن‌چنان که باید سرنوشت‌ساز نباشد، باز هم می‌توان از آن به‌عنوان یک پدیده یاد کرد.

مت پیسکاتلا برای نشان دادن تفاوت واقعیت بازار کنسول‌ها با چیزی که در بحث‌های اینترنتی صورت می‌گیرد اضافه کرد:

جنگ بر سر کنسول‌ها یکی از احمقانه‌ترین کارهایی است که مردم می‌توانند در اینترنت انجام دهند. بدبختانه این بحث‌ها خریداران بسیاری دارند. 

کنسول پلی استیشن 4 جلودار بازار صنعت بازی‌های ویدیویی است، اما این بدان معنا نیست که مایکروسافت نمی‌تواند به‌خاطر موفقیت کنسول‌هایش راضی باشد؛ خصوصاً که به‌نظر می‌رسد پروژه‌ی Xbox One X در رسیدن به هدف خود موفق بوده است. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده