نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

سازندگان بازی‌ های PUBG Mobile و Resident Evil 2 تیزری در مورد همکاری مشترک خود منتشر کردند

این تیزر در جریان مسابقات قهرمانی پابجی در دبی به نمایش درآمده است.

هم‌زمان با برگزاری فینال مسابقات قهرمانی پابجی (PMSC2018) در شهر دبی، ویدیوی کوتاهی توسط اکانت توییتر PUBG Mobile منتشر شد که خبر از همکاری PUBG Corp و کپکام می‌دهد. این ویدیو شامل بخش‌هایی از بازی Resident Evil 2 می‌شود و در انتهای آن هم لوگوی این بازی در کنار لوگوی PUBG Mobile به چشم می‌خورد.

در حال حاضر مشخص نیست که این همکاری به چه شکلی خواهد بود. شاید به زودی شاهد یک بخش زامبی‌محور در پابجی موبایل باشیم یا این همکاری به موارد کوچک‌تری مثل استفاده از ظاهر شخصیت‌هایی چون لئون کندی در پابجی موبایل ختم شود. در هر حال این دو بازی تفاوت‌های عمده‌ای در سبک و اتمسفر خود دارند و چنین همکاری‌ای می‌تواند در نوع خود جالب و تماشایی باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

هر چقدر که این روزها بازی‌های فورتنایت (Fortnite) و بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 سبک بتل رویال را روی کنسول‌ها تسخیر کرده‌اند، در طرف دیگر نسخه موبایلی پابجی همچنان به موفقیت‌های عظیم خود ادامه می‌دهد و مدتی قبل خبری مبنی بر ۱۰۰ میلیون بار نصب بازی روی وسایل همراه با سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به زودی به دست دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می‌رسد و در طرف دیگر هم رزیدنت ایول 2 در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۱۳۹۷) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده